Παρασκευή 7 Αυγούστου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (7/8/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (7/8/2020)
    Θεωρώ πολύ καλή την συμφωνία με τηνΑίγυπτο, για τον καθορισμό ΑΟΖ. Έπρεπε να γίνει πρίν από πολύ καιρό. Και βέβαια, είναι σύμφωνα με όλα όσα ισχύουν στο Διεθνές Δίκαιο και το Δίκαιο των Θαλασσών, και όχι σαν την συμφωνία Τουρκίας – Λιβύης ( της μισής Λιβύης…) που εγινε επειδή «έτσι γούσταραν». Όμως, οι συμφωνίες δεν είναι αρκετές, πρέπει να προστατεύονται ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ! Να μην τολμήσει όχι να ψάξει, αλλά ούτε να… «ξεμυτίσει» τούρκικο βαπόρι ερευνών! Άντε, και πολύ τους… «θυμιάσαμε»! Ας πάρουν τα κουβαδάκια τους, και ας πάνε σε άλλη παραλία!
------------------------------------------
    Μπορεί ακόμα τα αναδρομικά να μην τα πήραμε, όμως συζητήσεις, σκέψεις, σχόλια, πιθανότητες και άλλα παρεμφερή, δίνουν και παίρνουν στα ΜΜΕ. Έτσι και εγώ, για να είμαι μέσα στο «κλίμα», έχω το σχετικό δημοσίευμα. Εάν δεν το διαβάσετε, έ, δεν χάνετε και τίποτα….
------------------------------------------
    Όσο για τον κορονοϊό, κάθε μέρα περισσότερα κρούσματα. Εχθές, 153! Και πάει λέγοντας…. Στο τέλος, με τα μέτρα που σίγουρα θα ληφθούν, θα στέλνουμε SMS για να πάμε και στην… τουαλέτα!
------------------------------------------
    Πέθανε ο μουεζίνης της Αγίας Σοφίας, την ώρα που εκτελούσε τα καθήκοντά του! Κάποιοι θα πουν «Έ, πέθανε…Αλλάχ σχωρέσ’ τον» Κάποιοι άλλοι θα το θεωρήσουν Θεϊκό Σημάδι. Δεν σχολιάζω περισσότερο….
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου