Τρίτη 18 Αυγούστου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (18/8/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (18/8/2020)
    Με πολύ μεγάλη θλίψη έμαθα πως ο συμμαθητής μου Κώστας Λεμπέσης ( ΣΣΕ 73 ) δεν είναι πιά μαζί μας, από εχτές το πρωϊ. Δεν έχω καμία άλλη πληροφορία, πέρα από το ότι η κηδεία θα γίνει στο Βασιλικό Ευβοίας σήμερα στις 11.00. Η τάξη μας, έγινε ακόμα πιο φτωχή…. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει σε λίγες ώρες. Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του πρώτα από όλα, με την ευχή ο καλός Θεός να τους δώσει την δύναμη να ανταπεξέλθουν σε αυτή την μέγιστη απώλειά τους. Εμείς, οι συμμαθητές του, θα τον θυμόμαστε πάντα, όπως τον ξέραμε, τόσα χρόνια τώρα…. Καλό ταξίδι, Κώστα. Θα είσαι πάντα στο μυαλό και την καρδιά μας….
------------------------------------------
    Ένα δεν καταλαβαίνω. Κατέσχεσαν 100 κιλά ψάρια, γιατί ήταν μικρότερα από το επιτρεπόμενο μέγεθος αλιείας. Αυτά τα ψάρια, προφανώς τα ψάρεψανμε δίχτυ.  Τι έπρεπε να κάνουν; Να τα ξαναρίξουν στη θάλασσα; Μα, ήταν πλέον ψόφια! Βέβαια, μια λύση θα ήταν να τα πάνε οι ίδιοι οι ψαράδες στο Λιμενικό, να τα παραδώσουν, και να διατεθούν σε ιδρύματα.
------------------------------------------
Με βαριά καρδιά ετοίμασα και έστειλα το σημερινό… Η απώλεια του Κώστα, είναι σημαντική!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου