Σάββατο 1 Αυγούστου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (1/8/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (1/8/2020)
    Ο κορονοϊός «αναπτύσσει τις δυνάμεις του» για επίθεση, όπως φαίνεται από τα αριθμητικά δεδομένα. Άλλα 65 κρούσματα εχτές! Κάθε μέρα, περισσότερα από την προηγούμενη. Πολλοί παρακαλούν: «Η επιστήμη να βάλει το χέρι της» Εγώ, θα προσθέσω: «ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ»!
------------------------------------------
    Πάντως, για την συμπεριφορά τω ν συμπατριωτών μας, εχω να πώ πως την χαρακτηρίζει μεγάλη ανευθυνότητα, σε πολύ μεγάλο ποσοστό. Και μάλιστα, από φορείς που θα έπρεπε να είναι πολύ περισσότερο προσεκτικοί, όπως π.χ. η κλινική στο Περιστέρι! Να δούμε τι θα αποφανθεί η δικαιοσύνη.
------------------------------------------
    Και για τα αναδρομικά τώρα. Δικηγορικοί κύκλοι, διατείνονται πως η πληρωμή όλων των αναδρομικών σε όλους τους δικαιούχους, δεν θα είναι ακριβώς έτσι! Θα αφορά μόνο τις κανονικες συντάξεις, ενώ για τις επικουρικές, θα πληρωθούν μόνο όσοι έκαναν προσφυγή. Και «στο καπάκι», συμβουλεύουν όσους δεν έκαναν προσφυγή, να κάνουν! Γνώμη μου; Δικηγορίστικα «κόλπα» για νέες προσφυγές, και φυσικά, νέα έσοδα για αυτούς. Συμβουλή μου; Χωρίς να έχω νομικές γνώσεις, παρά μόνο την κοινή λογική, προτείνω: ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ! Προς το παρόν τουλάχιστον, και εν αναμονή των εξελίξεων.
------------------------------------------
    Να που και το PODEMOS στην Ισπανία έχει τον… δικό του «Τσουκάτο»! Είναι ο εκδότης του Inglesias, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα. Τελικά, αυτοί οι «Τσουκάτοι» είναι απαραίτητοι για «πλύσιμο» και «στέγνωμα» οικονομικών… ενισχύσεων!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου