Δευτέρα 17 Αυγούστου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (17/8/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (17/8/2020)
    Τέτοιες μέρες, δεν υπάρχουν συνηθως σοβαρές ειδήσεις. Συνήθως, γράφουν όλοι τα ίδια πράγματα, με διαφορετικές λέξεις. Βέβαια, μερικοί και από διαφορετική «σκοπιά». Ή με τους τούρκους θα ασχολούμαστε, ή με τον κορονοϊό. Παρτε ένα δείγμα:
    Κορωνοϊός-Καθηγητής Βατόπουλος: Πιο επικίνδυνη η κατάσταση από τον Μάρτιο -Φόβοι για βαριά περιστατικά με νέους
    Δύο νέοι θάνατοι από κορωνοϊό -Στους 228 οι νεκροί στη χώρα μας
    Το νέο σποτ για τον κορωνοϊό: «Μην γίνεις υπεύθυνος για το επόμενο κρούσμα»
    Κορωνοϊός: Πάνω από 56.600 έλεγχοι της ΕΛ.ΑΣ. τον Δεκαπενταύγουστο -Αναλυτικά τα στοιχεία
    Αντίστροφη μέτρηση για το άνοιγμα των σχολείων: Τα δεδομένα για μαθήματα εκ περιτροπής και μάσκες
    Κορωνοϊός: Συνεχίζονται τα ξέφρενα πάρτι στη Μύκονο παρά τις προειδοποιήσεις των ειδικών
    Καθηγητής Γώγος για κορωνοϊό: Στο τραπέζι η εκ περιτροπής λειτουργία των σχολείων -Στο 1 ο δείκτης RT.
------------------------------------------
    Προσωπικά, χθές έκανα ένα «διάβημα», που ελπίζω να μην αποδειχθεί και… «απονενοημένο». Πήγα με την γυναίκα μου και δυό φίλους στην Περαία για ουζάκι! Και ήταν καλά! Πλάϊ στο κύμα.
------------------------------------------
    Προτιμώ, όπως σήμερα, να μην έχω να γράψω τίποτα, παρά να γράψω διάφορα δυσάρεστα θέματα. Τι είπατε; Τι έγινε με τα αναδρομικά; Από ό τι ξερω, τίποτα. Μάλλον θα περιμένουμε τις πρωθυπουργικές εξαγγελίες στη ΔΕΘ… Εντάξει, ΔΕΘ δεν θα γίνει, όμως εξαγγελίες θα υπάρξουν!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου