Σάββατο 15 Αυγούστου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (15/8/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (15/8/2020)
    Αρχίζουν και παραλληλίζουν την έκρηξη στη Βηρυτό με εκείνη στο Μαρί της Κύπρου. Και πολύ άργησαν! Τώρα, οι λιβανέζοι λένε πως φταίνε οι ( ποιοι άλλοι;) ισραηλινοί, που έρριξαν βόμβα!!!!! Παλιά δουλειά όλων των πολιτικών παγκοσμίως. Λένε όποια μαλακεία τους κατέβει, προκειμένου να αποσείσουν τις δικές τους ευθύνες, οι οποίες είναι πασιφανείς. Μήπως οι λιβανέζοι διαφέρουν;
------------------------------------------
    Να και οι ταινίες της εβδομάδος, που λέγαμε εχθες… Όμως, πολύ «τρομαγμένα» πράγματα… Τίποτα δεν κινείται από τα θεάματα ( πλήν μπουζουξίδικων, φυσικά….) γιατί…. «τα σκιάζει η φοβέρα και τα πλακώνει η σκλαβιά»…
------------------------------------------
    Αυτή η…. «επακούμβηση» της «ΛΗΜΝΟΣ» με την τούρκικη, πολύ μου άρεσε! Πρέπει να υιοθετηθεί ο όρος και στα… αυτοκίνητα! Και οι ανακοινώσεις τροχαίων να είναι του τύπου: « Στο ατύχημα, κατά το οποίο «επακούμβησαν» τα δύο οχήματα, σημειώθηκαν τρείς θάνατοι επιβαινόντων και ολική καταστροφή των οχημάτων». Αυτό μάλιστα, είναι …. «επακούμβηση»! Όσο για το θέμα μας, φαίνεται πως η «ΛΗΜΝΟΣ» επακούμβησε το τούρκικο, με φόρα! Δεν έχω αμφιβολία, πως σε περίπτωση συγκρούσεων με τους τούρκους, θα τους στείλουμε και μπουρλότα με μπουρλοτιέρηδες, και σίγουρα θα κάνουν καλή δουλειά! ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ! ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ!(οι τούρκοι…)
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου