Παρασκευή 14 Αυγούστου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (14/8/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (14/8/2020)
Στο Αιγαίο μας πέλαγος, έγινε… «καϊκ καυγάς»! Ή… «παμπόρ σαματά»!  Η τούρκικη φρεγάτα ( νέου τύπου παρακαλώ…) θέλησε να κάνει «μαγκιές» στην δική μας ( παλαιού τύπου! ) και να περάσει ξυστά από μπροστά της. Ο δικός μας, δεν «έκοψε» και την κοπάνησε στη μέση! Σύμφωνα με πληροφορίες, την τούρκικη φρεγάτα που ήδη «μπάζει» νερά, την ρυμουλκούν σε κάποιο λιμάνι τους, και είναι αμφίβολο εάν θα φτάσει. Η δική μας, δεν έπαθε σχεδόν τίποτα, και απόδειξη πως συμμετέχει στην ελληνογαλλική άσκηση, όπως δείχνουν φωτογραφίες. Έ, φιρί-φιρί το πήγαιναν. Κάποιος πρέπει να τους θυμίσει πως «ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΙΓΑΙΟ!». Άντε, μην τσατιστούμε και βγάλουμε και το «ΑΒΕΡΩΦ» να τους κυνηγήσει. Τους βλέπω, να πηγαίνουν για το… Γιβραλτάρ, εάν φυσικά το βρούν! Εάν δεν θέλουν βόλια και μπόμπες, μπορούμε να το παίξουμε και… «συγκρουόμενα», οπότε θα καταλήξουν στο πιο ασφαλές αγκυροβόλιο: ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ!
------------------------------------------
    Δεν βρήκα πουθενά τις νέες ταινίες της εβδομάδας στη Θεσσαλονίκη. Μήπως αυτό σημαίνει πως θα κλείσουν οι θερινοί κινηματογράφοι λόγω κορονοϊού; 204 πάλι εχθές!
------------------------------------------
    Και μέσα σε όλα αυτά, στο πάρκιγκ της πολυκατοικίας μου, υπάρχει μόνο ένα αυτοκίνητο. Το δικό μου! Όλοι οι άλλοι, πήγαν για… Δεκαπενταύγουστο! Καλά να περάσουν, όμως να δούμε πώς θα γυρίσουν. Και δεν αναφέρομαι στις συνθήκες κυκλοφορίας….
------------------------------------------
    Αυτά τα ολίγα για σήμερα. Άς κρατησουμε μερικά και για αύριο….
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου