Τρίτη 14 Μαΐου 2013

ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ 1130

ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ 1130
Τα σχόλια με άσπρα γράμματα και μαύρη υπογραμμιση, όπου και αν υπάρχουν, είναι δικά μου.
ΤΟ ‘’9-ΡΙ’’ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
1.ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
2.Στήριξη του Ελληνικού Γένους για τα ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ
3.ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΘΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ
4.Η ΚΡΑΥΓΗ ΕΝΟΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
5.Η αλήθεια για τα αιτήματα μιας απεργίας που δεν θα γίνει
6.Έφυγε ο Σπαθάρης, έμειναν οι καραγκιόζηδες…
7.To πολυτελές ξενοδοχείο με τις ….. παροχές
8.Διεθνείς Χρήσιμες φράσεις
9.Βυθισμένη ήπειρο στην θάλασσα της Βραζιλίας εντόπισαν οι επιστήμονες

ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
1.ΓΕΓΟΝΟΤΑ
346 Κοιμήθηκε ο ιδρυτής του μοναχισμού και Άγιος Παχώμιος, γεννήθηκε το 292.
1264 Με επικεφαλής το βαρόνο Σιμόν του Μπονφόρ οι εξεγερμένοι ευγενείς του Βασιλείου της Αγγλίας αιχμαλωτίζουν τον Ερρίκο Γ΄, «πόλεμος των βαρόνων», μετά από δεκαπέντε μήνες ο διάδοχος Εδουάρδος συντρίβει τους στασιαστές στη μάχη του Έβεσαμ.
1610 Δολοφονείται από τον φανατικό καθολικό Φραγκίσκο Ραβαγιάκ ο Ερρίκος Δ΄ της Ναβάρα, επειδή εξέδωσε το διάταγμα της Νάντης με το οποίο οι Ουγενότοι [προτεστάντες της Γαλλίας] ανακτούσαν τα θρησκευτικά τους δικαιώματα, στέφθηκε βασιλιάς της Γαλλίας στις 27 Φεβρουαρίου 1594 και γεννήθηκε στις13 Δεκεμβρίου 1553.
1643 Πεθαίνει ο βασιλιάς Λουδοβίκος Ι Γ΄ ο Δίκαιος της Γαλλίας και τον διαδέχεται ο τετραετής γιός του ο Λουδοβίκος Ι Δ΄ ο Μέγας αποκαλούμενος «βασιλιάς Ήλιος», (1638-1715) τον οποίο επιτροπεύει η μητέρα του Άννα Αυστριακή (1601-1666).
1666 Γεννιέται ο μαρκήσιος, δούκας και πρίγκιπας Βίκτωρ Αμεδαίος Β΄ Φραγκίσκος της Σαβοΐας ο επονομαζόμενος και «αλεπού της Σαβοΐας», πέθανε στις 31 Οκτωβρίου 1732.
1686 Γεννιέται ο Γερμανός φυσικός Ντάνιελ Φαρενάϊτ, δημιουργός της ομώνυμης κλίμακας μέτρησης θερμοκρασίας, πέθανε το 1736.
1771 Γεννιέται ο Βρετανός βιομήχανος Ρόμπερτ Όουεν, πρωτοπόρος του «ουτοπικού Σοσιαλισμού», πέθανε το 1858.
1796 Ο Άγγλος γιατρός Έντουαρντ Τζένερ (1749-1823), πραγματοποιεί για πρώτη φορά στην ιστορία εμβόλιο κατά της ευλογιάς στο 12χρονο παιδί Τζέϊμς Φίλιπς.
1824 Αιγυπτιακή μοίρα, υπό τον Χουρσίτ πασά, κανονιοβολεί τη νήσο Κάσο.
1833 Υπογράφεται η «Συνθήκη της Κιουτάχειας» στην Τουρκία, με την οποία παραχωρείται η Κρήτη και η Θάσος στον Μοχάμετ Αλή πασά της Αιγύπτου.
1854 Επιβάλλεται από την Αγγλία και τη Γαλλία ουδετερότητα στην Ελλάδα με τον αποκλεισμός του Πειραιά από γαλλικά και αγγλικά πολεμικά πλοία, από τα πληρώματα των οποίων μεταδίδεται επιδημία χολέρας στην πρωτεύουσα.
1865 Διεξάγονται βουλευτικές εκλογές διάρκειας μέχρι στις 17 Μαΐου με νικήτρια την παράταξη του Αλέξανδρου Κουμουνδούρου (1815-1883).
1866 Οι Κρήτες ξεσηκώνονται κατά των Τούρκων στη Χρυσοπηγή.
1879 Πεθαίνει ο έξι φορές πρωθυπουργός [1865, 1870, 1872-74, 1876, 1877] Επαμεινώνδας Δεληγιώργης, γεννήθηκε στην Τρίπολη το 1829.
1885 Γεννιέται ο διάσημος Γερμανός διευθυντής ορχήστρας από τους κορυφαίους του 20ου αιώνα Ότο Κλέμπερερ, πέθανε στις 6 Ιουλίου 1973.
1897 Γεννιέται ο Αμερικανός βιολόγος, οικολόγος και φιλόσοφος Έντουαρντ Φλάντερς Ρομπ Ρίκετς, πέθανε στις 11 Μαΐου 1948.
1900 Αρχίζει στο Παρίσι η 2η Ολυμπιάδα, η οποία διήρκησε μέχρι στις 28 Οκτωβρίου με τη συμμετοχή 28 χωρών, 995 αθλητών και συμμετείχαν για πρώτη φορά 20 γυναίκες σε 19 αθλήματα.
1904 Αρχίζουν οι 3οι Ολυμπιακοί αγώνες της σύγχρονης εποχής στο Σεντ Λούις των ΗΠΑ.
1905 Στα στενά της Τσουσίμα στην Κορεατική Χερσόνησο ο ιαπωνικός στόλος υπό τον ναύαρχο Τόγκο καταστρέφει τα 2/3 του ρωσικού στόλου στο πλαίσιο του ρωσοϊαπωνικού πολέμου.
1907 Γεννιέται ο Μοχάμαντ Αγιούμπ, πρόεδρος του Πακιστάν [1958-1969].
1912 Πεθαίνει ο κορυφαίος Σουηδός θεατρικός συγγραφέας Αύγουστος Στρίντμπεργκ, γεννήθηκε το 1849. «Ο πατέρας», «Ο χορός του θανάτου».
1916 Παραδίδεται το οχυρό Ρούπελ, στα γερμανοβουλγαρικά στρατεύματα.
1917 Τμήματα του ελληνικού στρατού νικούν τις γερμανοβουλγαρικές δυνάμεις στο Ραβινέ Σερρών, με βαρειές απώλειες 56 νεκρούς και 234 τραυματίες, στο πλαίσιο του Α΄ Π Π.
1919 Ο ελληνικός στρατός με το 4ο Σ Π εισέρχεται στο Αϊδίνιο της Μικράς Ασίας.
1920 Απελευθερώνονται η Κομοτηνή και η Αλεξανδρούπολη από τον ελληνικό στρατό, με την Μεραρχία Σερρών και το 15ο ΣΠ της Μεραρχίας Ξάνθης.
1925 Εκδίδεται το μυθιστόρημα της Βιρτζίνια Γούλφ «Κυρία Νταλαγουέϊ».
1928 Ιδρύεται και αρχίζει τη λειτουργία η Τράπεζα της Ελλάδος με πρώτο διοικητή τον οικονομολόγο Αλέξανδρο Διομήδη (1874-1950).
1937 Ο Ντιούκ Έλινγκτον και η μπάντα του ηχογραφούν το περίφημο «Caravan».
1940 Ο Ολλανδικός στρατός συνθηκολογεί με τους Γερμανούς.
1941 Η γερμανική αεροπορία αρχίζει σφοδρούς βομβαρδισμούς στην Κρήτη με στόχο τα αεροδρόμια και τους λιμένες Ηρακλείου και Σούδας.
1942 Ο αμερικανικός στρατός καθιερώνει το βοηθητικό σώμα Γυναικών.
1944 Έλληνες αντάρτες και Βρετανοί καταδρομείς καταλαμβάνουν το αεροδρόμιο της Πάρου εξουδετερώνοντας τη φρουρά και συλλαμβάνοντας το διοικητή αιχμάλωτο.
1944 Γεννιέται ο Αμερικανός σκηνοθέτης Τζόρτζ Λούκας. «Ο πόλεμος των Άστρων».
1948 Ο Μπέν Γκουριόν, ως πρώτος προσωρινός πρωθυπουργός, ανακηρύσσει την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ, στα υπό βρετανική εντολή παλαιστινιακά εδάφη, μετά από δραματική ψηφοφορία στη γενική συνέλευση του ΟΗΕ.
1948 Τερματίζεται η βρετανική κυριαρχία στην Παλαιστίνη.
1952 Γεννιέται ο Αμερικανός ρόκερ και ιδρυτικό μέλος των «Talking Heads», Ντέϊβιντ Μπέρν.
1954 Υπογράφεται στη Χάγη η Σύμβαση, για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς, με ισχύ από 7 Αυγούστου 1956.
1955 Υπογράφεται στην πολωνική πρωτεύουσα το «Σύμφωνο της Βαρσοβίας» από τη Σοβιετική Ένωση και άλλα 7 κράτη του ανατολικού μπλόκ, [Αλβανία-Ανατολική Γερμανία-Βουλγαρία-Ουγγαρία-Ρουμανία και Τσεχοσλοβακία] σε αντιστάθμισμα του ΝΑΤΟ.
1957 Η εθνική ομάδα βόλεϊ δίνει τον πρώτο της διεθνή μεταπολεμικό αγώνα στο γήπεδο του Πανελληνίου και ηττάται 3-0 σετ από τη Ρουμανία, με την εθνική ομάδα αγωνίζεται και ο πολιτικός και πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας, αθλητής του Εθνικού Γυμναστικού Συλλόγου.
1960 Στο Παρίσι ναυαγεί η Διάσκεψη των Μεγάλων Δυνάμεων [ΗΠΑ-Ρωσία-Βρετανία-Γαλλία] που συνήλθε προς επίτευξη της Παγκόσμιας Ειρήνης.
1962 Η πριγκίπισσα Σοφία της Ελλάδος, η οποία γεννήθηκε στις 2 Νοεμβρίου 1938, παντρεύεται στην Αθήνα το διάδοχο του Ισπανικού θρόνου δον Χουάν Κάρλος.
1963 Το Κουβέϊτ γίνεται δεκτό ως το 111ο μέλος του Ο Η Ε.
1967 Εκλέγεται αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος μέχρι το 1973, ο κ κ Ιερώνυμος Κοτσώνης. (1905-1988).
1967 Το Πατριωτικό Μέτωπο μετονομάζεται σε Πατριωτικό Αντιδικτατορικό Μέτωπο [Π Α Μ], με επικεφαλής το συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη.
1968 Ο Αλεξάντερ Ντούμπτσεκ, ανακοινώνει μεταρρυθμίσεις στην Τσεχοσλοβακία, οι οποίες προκάλεσαν την επέμβαση της ΕΣΣΔ «Άνοιξη της Πράγας».
1969 Γεννιέται σε προάστιο της Μελβούρνης η μεγάλη Αυστραλή ηθοποιός, Κέϊτ Μπλάνσετ.
1970 Πραγματοποιούνται τα εγκαίνια της Εθνικής Πινακοθήκης.
1972 Επιστρέφεται στην Ιαπωνία η Οκινάουα, η οποία είχε κατακτηθεί από τους αμερικανούς το 1945 με χιλιάδες νεκρούς, στο πλαίσιο του Β΄ Π Π.
1973 Η ΝΑSΑ εκτοξεύει το «Skylab-Σκάλιλαμπ», πρώτο επανδρωμένο διαστημικό σταθμό.
1975 Η Ντιναμό Κιέβου κατακτά το Κύπελο Κυπελούχων Ευρώπης, νικώντας στη Βασιλεία τη Φερεντσβάρος με 3-0.
1978 Πεθαίνει ο Αμερικανός σχεδιαστής αεροπλάνων και ιδρυτής της εταιρείας «Λίαρ τζετ» Γουίλιαμ Λίαρ, γεννήθηκε στις 26 Ιουνίου 1902.
1982 Πεθαίνει στα 92της η Δέσποινα Αχλαδιώτη, η γνωστή «Κυρά της Ρω», γεννήθηκε το 1898.
1984 Γεννιέται στη Νέα Υόρκη ο ιδρυτής της ηλεκτρονικής σελίδας κοινωνικής δικτύωσης στις 4 Φεβρουαρίου 2004 «Facebook» Μαρκ Ζούκερμπεργκ.
1987 Πεθαίνει στα 68της στη Νέα Υόρκη η μεγάλη Αμερικανίδα ηθοποιός Ρίτα Χέϊγουορθ, καλλιτεχνικό ψευδώνυμο της Μαργκαρίτα Κάρμεν Κανσίνο, γεννήθηκε στις 17 Οκτωβρίου 1918. «Τζίλντα», «Κορίτσι στο εξώφυλλο».
1991 Η Εντίθ Κρεσόν γίνεται η πρώτη γυναίκα πρωθυπουργός της Γαλλίας, παραιτήθηκε μετά από 11 μήνες στις 2 Απριλίου 1992.
1992 Ο πρώην ηγέτης της Σοβιετικής Ένωσης Μιχαήλ Γκορμπατσόφ απευθύνει λόγο στο αμερικανικό Κογκρέσο, για ενίσχυση των πρώην σοβιετικών κρατών.
1996 Τυφώνας πλήττει το Βόρειο Μπαγκλαντές και ισοπεδώνει 80 χωριά, με 440 νεκρούς.
1998 Πεθαίνει στα 82του, ο τραγουδιστής, ηθοποιός και θρύλος του Χόλυγουντ Φράνκ Σινάτρα, γεννήθηκε στις 12 Δεκεμβρίου 1915.
1998 Το ειδησεογραφικό πρακτορείο «Ασοσιέϊτεντ Πρές», γιορτάζει τα 150 χρόνια του.
2002 Φτάνει στην Κύπρο, για συνομιλίες με τους Γλαύκο Κληρίδη και Ραούφ Ντενκτάς, ο γ γ του ΟΗΕ, από το 1997 μέχρι το 2006 Κόφι Ανάν, γεννήθηκε το 1938.
2003 Γυναίκα καμικάζι, ανατινάσσεται στο χωριό Ιλισχάν Γιούρτ της Τσετσενίας, με 14 νεκρούς και 145 τραυματίες.
2003 Εκτοξεύεται από το ακρωτήριο Κανάβεραλ ο πρώτος ελληνoκυπριακός δορυφόρος, «Hellas Sat», με διάρκεια ζωής 15 χρόνια.
2004 Ο πρίγκιπας της Δανίας και διάδοχος του θρόνου Φρέντερικ, παντρεύεται την Αυστραλή, Μαίρη Ντόναλτσον.
2004 Ο Πατριάρχης της Γεωργίας κ κ. Ηλίας, επισκέπτεται την Ελλάδα.
2005 Σημειώνονται συγκρούσεις στασιαστών με δυνάμεις ασφαλείας στην πόλη Αντιτζάν του Ουζμπεκιστάν, με 745 νεκρούς.
2006 Ταραχές ξεσπούν στους δρόμους του Σάο Πάολο της Βραζιλίας με 52 νεκρούς.
2006 Σειρά βομβιστικών επιθέσεων σημειώνεται στη Βαγδάτη, με 14 νεκρούς και 60 τραυματίες.
2007 Εκρήγνυται αυτοσχέδιος μηχανισμός στον Κινηματογράφο «Ετουάλ» στην Καλλιθέα και την ευθύνη ανέλαβε η οργάνωση «Οι εμπρηστές με τα μαύρα».
2007 Είκοσι περίπου κουκουλουφόροι επιτίθενται στα γραφεία της εφημερίδας «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ» και προξενούν μεγάλες υλικές ζημιές στα γραφεία και σε σταθμευμένα οχήματα.
2007 Εμπρηστές βάζουν φωτιά σε καφετέρια στην επαρχία Όρσκ στη Ρωσία με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 10 άτομα.
2008 Πραγματοποιείται η έναρξη του 61ου Φεστιβάλ των Καννών, με 54 ταινίες από 31 χώρες.
2008 Ο Αμερικανός πρόεδρος Τζόρτζ Μπούς πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στη Μέση Ανατολή.
2008 Η καγκελάριος της Γερμανίας Άνκελα Μέρκελ επισκέπτεται τη Λατινική Αμερική.
2009 Πραγματοποιείται στη Βουλιαγμένη η συνεδρίαση της Παγκόσμιας Λέσχης «Μπίλντερμπεργκ», η οποία ιδρύθηκε το 1954.
2009 Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος καθαιρεί το Μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμονα και τον επαναφέρει στις τάξεις των μοναχών, για το λόγο ότι καταδικάστηκε από το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων σε εξαετή κάθειρξη για υπεξαίρεση 66,5 εκατομμυρίων δρχ από το μοναστήρι του Αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη.
2010 Ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογάν επισκέπτεται επίσημα την Αθήνα συνοδευόμενος από κλιμάκιο δέκα υπουργών και δεκάδων επιχειρηματιών.
2010 Ισχυρή βομβιστική έκρηξη σημειώνεται στο Δικαστικό Μέγαρο της Θεσσαλονίκης.
2010 Ο πρωθυπουργός της Ισπανίας Χοσέ Θαπατέρο ανακοινώνει μέτρα λιτότητας με περικοπές μισθών και συντάξεων με στόχο τη μείωση των ελλειμμάτων.
2011 Θερμά επεισόδια σημειώνονται στα σύνορα Ισραήλ και Λιβάνου για την 63η επέτειο «Νάκμπα» από την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ με 15 νεκρούς και 116 τραυματίες.
2011 Πραγματοποιείται στο Ντίσελντροφ της Γερμανίας ο 56ος διαγωνισμός τραγουδιού της «Eurovision» με το Αζερμπαϊτζάν να κατακτά την πρώτη θέση και την Ελλάδα την 7η.
2011 Η ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού κατακτά το Κύπελλο Ελλάδος νικώντας στο Ελληνικό την αντίστοιχη του Παναθηναϊκού με 74-68.
2012 Πεθαίνει πλήρης ημερών η ιστορικός Αικατερίνη Κουμαριανού, συνεργάτιδα του Κ. Θ. Δημαρά και από τους ιδρυτές του Ομίλου Μελέτης Ελληνικού Διαφωτισμού [ΟΜΕΔ] και του περιοδικού «Ο ερανιστής».

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
2.Στήριξη του Ελληνικού Γένους για τα ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ
KOINH ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
(Στήριξη του Ελληνικού Γένους για τα ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ)
Αγαπητοί ε.ε. και ε.α. συνάδελφοι, αγαπητοί συμπολίτες,
    Είναι πλέον γεγονός ότι παρά τις κυβερνητικές υποσχέσεις-όπως απεδείχθη εκ των υστέρων- του ΥΕΘΑ και των, εκ των ΕΔ προερχομένων, υφυπουργών του και παρά την εκφρασθείσα θέληση του Α/ΓΕΕΘΑ, το «ελληνικό γένος» δεν προβλέφθηκε για ακόμη μια φορά ως προϋπόθεση για τη συμμετοχή των υποψηφίων στις εισαγωγικές εξετάσεις των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων(ΑΣΕΙ), και στις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ), ακαδημαϊκού έτους 2013-14.
    Εμείς οι Έλληνες στρατιωτικοί, εν ενεργεία και εν αποστρατεία, ανεξαρτήτως Κλάδου και προέλευσης, αλλά και όλοι οι εθνικά σκεπτόμενοι πολίτες λέμε ΟΧΙ στην κατάργηση του ελληνικού γένους, ως προϋπόθεσης εισαγωγής στα ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ.
    Η προϋπόθεση αυτή αποτελούσε μέχρι και το 2009 την ασφαλιστική δικλείδα για την αποτροπή αλλοεθνών να αλώσουν τις στρατιωτικές σχολές. Από το 2010 όμως με Εγκύκλιο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και την υπογραφή της από τον τότε ΥΕΘΑ Ευάγ. Βενιζέλο, αλλά και τις εγκυκλίους που υπέγραψαν οι ΥΕΘΑ που ακολούθησαν μέχρι σήμερα, και με την εγκληματική ανοχή και ένοχη σιωπή των Ανωτάτων Στρατιωτικών, Ναυτικών και Αεροπορικών Συμβουλίων η προϋπόθεση αυτή καταργήθηκε, ώστε πλέον ο κάθε μετανάστης, που αποκτά την ελληνική υπηκοότητα, να μπορεί να εισέρχεται στα ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ, θέτοντας έτσι μελλοντικά σε αμφισβήτηση την ασφάλεια του Στρατεύματος.
    Δυστυχώς η εκτελεστική εξουσία για ακόμη μια φορά σε ένα τόσο ευαίσθητο εθνικό ζήτημα, φάνηκε κατώτερη των περιστάσεων ανοίγοντας την κερκόπορτα για την αλλοίωση του εθνικού χαρακτήρα των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Προφανώς έχουν πλήρη άγνοια των Στρατιωτικών Κανονισμών που προβλέπουν ότι «Η εθνική και ηθική διαπαιδαγώγηση, η οποία εγείρει το εθνικό αίσθημα και την προς την Πατρίδα και τα εθνικά ιδεώδη αγάπη και αφοσίωση, πρέπει να αποτελεί το διαρκές μέλημα του διοικητή. Αυτός λαμβάνει τα αναγκαία μέτρα για την πρόληψη της διάβρωσης του εθνικού φρονήματος των ανδρών της μονάδας» (ΣΚ 20-2, άρθρο 5, παράγρ.5)
    Τον λόγο τώρα έχει η δικαστική εξουσία, η ελληνική Δικαιοσύνη, όπου η ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας καλείται να αποφασίσει στις 17 Μαΐου 2013, ιστορική επέτειο της πρώτης δημόσιας συνεδρίασης του ΣτΕ, για τη συνταγματικότητα της κατάργησης του γένους, ως προϋπόθεσης συμμετοχής των υποψηφίων στις εισαγωγικές εξετάσεις για τα ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ.
    Με τις σκέψεις αυτές καλούμε όλους τους ε.ε. και ε.α. συναδέλφους και του Έλληνες πολίτες που συντάσσονται μαζί μας, να δώσουν το βροντερό «παρών» τους στην προγραμματισθείσα συγκέντρωση, που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 17 Μαϊου 13 και ώρα 09:00, έξω από το κτίριο του ΣτΕ (Πανεπιστημίου 47-49)
Αθήνα 13 Μαΐου 2013
ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΦΟΡΕΙΣ
Ανεξάρτητη Κίνηση Στρατιωτικών (Α.Κί.Σ.)
Ένωση Στρατιωτικών Ιατρών (ΕΣΤΙΑ)
Πανελλήνια Ομοσπονδία Στρατιωτικών (ΠΟΣ)
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αξκών Πεζικού (ΠΣΑΠ)
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αποστράτων Αξκών ΕΔ και ΣΑ(ΠΣΑΑΕΔ-ΣΑ)
Σύνδεσμος Αποφοίτων/Σχολής Μον. Υπξκών Ναυτικού (ΣΑ/ΣΜΥΝ)
Σύνδεσμος Τάξης ΣΣΕ 1968
Σύνδεσμος Τάξης ΣΣΕ 1980

3.ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΘΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ
Κωνσταντίας Καλαμπαλίκα Αποστολίδου
Δικηγόρου παρ’ Αρείω Πάγω
Νομικού Συμβούλου
ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
    Πρέπει ο κάθε έλληνας χωριστά να πάθει για να μάθει. Αν το παθαίνει ο διπλανός , ε ! διπλανός είναι, ο ίδιος μπορεί να κοιμάται ακόμη ήσυχος. Η Μυρτώ, το κοριτσάκι στην Πάρο, που το βίασε και του έλιωσε το κεφάλι ο πακιστανός –κατά τα …έθιμα τα μουσουλμανικά- (που είχε πάρει και άσυλο!), ήταν το κοριτσάκι του γείτονα, όχι το δικό του. Οι ηλικιωμένοι που απανταχού στην Ελλάδα δέχονται επιθέσεις, δέρονται, φιμώνονται, ληστεύονται, σκοτώνονται από τους αλλοδαπούς, ε ! δεν είναι οι δικοί μας γονείς, παππούδες. Τα σπίτια που τα αδειάζουν, ακόμη και από τα πόμολα, ε! δεν είναι το δικό μας.
    Τα έβαλαν με την γνωστή και εξέχουσα συγγραφέα Κική Δημουλά γι’ αυτά που είπε για τους αλλοδαπούς. Μα, η γυναίκα, περιέγραψε αυτά που πραγματικά συμβαίνουν. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Και όσες γραφίδες παραποιούν την πραγματικότητα, εκτελούν οδηγίες και εντολές άνωθεν που ακόμη και σήμερα , που φθάσαμε σ’ αυτήν την κατάντια, δεν σταματούν να απεργάζονται την ολοσχερή καταστροφή της Πατρίδος μας.
    Φτάνει πιά.! Το μεταναστευτικό είναι ωρολογιακή βόμβα στα θεμέλια της Πατρίδος. Πρωτομπήκε το 1990 όταν ο σημερινός «πρωθυπουργεύων» Αντώνης Σαμαράς ως υπουργός εξωτερικών , πήρε την εντολή – γιατί εντολή εκτελούσε, μη κοροϊδευόμαστε- να ανοίξει τα σύνορα και να μας στείλουν, πρώτα οι Αλβανοί, όλα τα …..μπουμπούκια των φυλακών τους. Όλοι οι αλλοδαποί που ήλθαν και εξακολουθούν να έρχονται στην Ελλάδα, όλοι μα όλοι – με μία και μόνη εξαίρεση τους ομογενείς μας, από τις χώρες της πρώην Σοβιετικής ένωσης – τους κανονικούς, όχι τους «βαπτισμένους»- , ήρθαν και έρχονται παράνομα. Παράνομα έρχονται , παράνομα διαμένουν στη χώρα μας , παράνομα εργάζονται , παράνομα κάνουν χρήση των δικαιωμάτων των Ελλήνων, πχ. περίθαλψη στα νοσοκομεία.
    Δεν έχουμε τίποτα με τους ανθρώπους αυτούς, που για να ξεφύγουν από την πείνα, προσπαθούν να βρούνε ένα καταφύγιο να επιβιώσουν. Άνθρωποι είναι και αυτοί και τους συμπονάμε. Αν οι κρατούντες στην Ελλάδα και όσοι τους ψηφίζουν, έχουν τόσο φιλάνθρωπα αισθήματα, ας δώσουμε χρήματα – τώρα που έρχεται και η ανάπτυξη όπως είπε ο πρωθυπουργός- στα κράτη τους, ώστε να παραμείνουν εκεί. Γιατί εδώ πιά δεν χωράμε !. Τώρα το γιατί ακόμη μπαίνουν από τα διάτρητα σύνορά μας και είναι και κατά το πλείστον μουσουλμάνοι, θα τα πούμε άλλη φορά.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
4.Η ΚΡΑΥΓΗ ΕΝΟΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
    Λέγομαι Κωνσταντίνος Μανίκας και είμαι μαθητής της πρώτης Λυκείου στο 10 Λύκειο Δραπετσώνας...
    Αποφάσισα να γράψω αυτό το κείμενο, θέλοντας να εκφράσω τον αποτροπιασμό και την αγανάκτησή μου για το θράσος και την υποκρισία και αυτών που μας κυβερνούν καθώς και όλων αυτών των δημοσιογράφων και ΜΜΕ που τους βοηθάνε για να επιβάλλουν τα άνομα και ανήθικα σχέδια τους σε βάρος των μαθητών και της νέας γενιάς.
    Αφορμή είναι η απεργία των καθηγητών μου , μέσα στην εξεταστική περίοδο και τα κροκοδείλια δάκρυα πολιτικών και δημοσιογράφων για το μέλλον μου ,που «κινδυνεύει» απ αυτήν.
    Τι λέτε;;;;;
    Τι μέλλον έχω , -εξαιτίας σας – κι από ποιους πραγματικά κινδυνεύει;;;;
    Ας δούμε πρώτα, ποιος διαμόρφωσε το μέλλον και την ζωή όλων, από παλιά.
         - Ποιος έφτιαξε το μέλλον του παππού μου και το έντυσε με τα αποφόρια της ΟΥΝΤΡΑ, στέλνοντας τον μετανάστη στη Γερμανία;
         - Ποιος κακοδιαχειρίστηκε και κατάκλεψε αυτόν τον τόπο;
         - Ποιος ανάγκασε την μητέρα μου να δουλεύει απ το πρωί ως το βράδυ για 530 ευρώ, που αφού πληρώσει λογαριασμούς και φαγητό , δεν περισσεύουν –όχι για να μου πάρει παπούτσια- αλλά ούτε ένα βιβλίο που θέλω απ τον πάγκο του παζαριού;;;;;
         - Ποιος μείωσε στο μισό τον μισθό του πατέρα μου;
         - Ποιος τον συκοφάντησε ,τον απείλησε με επιστράτευση , απόλυση -αυτόν και όλους τους συναδέλφους του στις μεταφορές- όταν κατέβηκαν σε απεργίες μόνο και μόνο γιατί ήθελαν να ζήσουν με αξιοπρέπεια;
         - Ποιος θέλει να κλείσει την σχολή που διάλεξε ο αδερφός μου για να πραγματοποιήσει τα όνειρα του, στο Πανεπιστήμιο;
         - Ποιος μου έδωσε φωτοτυπίες αντί για βιβλία;
         - Ποιος με άφησε να παγώνω χωρίς θέρμανση στην τάξη μου;
         - Ποιος φταίει που μαθητές λιποθυμάνε απ την πείνα;
         - Ποιος άφησε τόσους άνεργους;
         - Ποιος οδήγησε 4000 ανθρώπους στην αυτοκτονία;
         - Ποιος άφησε τους παππούδες μας χωρίς περίθαλψη και φάρμακα;
Οι καθηγητές μου ή ΕΣΕΙΣ τα κάνατε όλα αυτά;;;;
    Λέτε επίσης ότι οι καθηγητές μου , με την απεργία , θα καταστρέψουν τα όνειρα μου.
         Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να είμαι ένας ακόμα άνεργος στο 67% των νέων ανέργων;
         Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να δουλεύω ανασφάλιστος και χωρίς ωράρια για 350 ευρώ το μήνα –όπως ψηφίσατε στην τελευταία σας τροπολογία-;
         Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να γίνω οικονομικός μετανάστης ;
         Ποιος σας είπε ότι όνειρό μου είναι να γίνω delivery boy;
Δυο λόγια θέλω να πω και στους δασκάλους μου , σ όλη τη χώρα.
    Δάσκαλοι μου , έχετε υποχρέωση απέναντι σ όλους τους μαθητές ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ .
   Αν υποχωρήσετε στον δίκαιο αγώνα σας τότε πραγματικά θα έχετε παίξει με το μέλλον μου και θα το χετε υποθηκεύσει.
   Όποια υποχώρηση και να κάνετε , όποια νίκη της κυβέρνησης , θα μου στερήσει το δικαίωμα να χαμογελάω , να ονειρεύομαι , να ελπίζω, να αγωνίζομαι για καλύτερη ζωή για μια ανθρώπινη κοινωνία.
   Στους γονείς , τους συμμαθητές μου και σ όλη την κοινωνία έχω να πω τα εξής:
         Θέλετε αυτοί που μας διδάσκουν να ζουν μες στην εξαθλίωση;
         Θέλετε να μας στοιβάξουν σαν εμπορεύματα στις αίθουσες;
         Θέλετε να κλείσουν τα σχολεία και να χτίσουν φυλακές;
         Θα αφήσετε τους δασκάλους μας μόνους τους σε αυτόν τον αγώνα ;Έτσι θα μας μάθετε να φωνάζουμε αλληλεγγύη ;
         Θέλετε ο δάσκαλος να είναι παράδειγμα σε μας, αυτοσεβασμού , αξιοπρέπειας μαχητικότητας η παράδειγμα υποδούλωσης;;;
         Θέλετε τελικά να ζήσουμε σαν δούλοι ;
   Από αύριο κιόλας , καταλήψεις σε όλα τα σχολεία από μαθητές και γονείς για να στηρίξουμε τους δασκάλους μας μ’ ένα τραγούδι , ένα σύνθημα : «εμπρός να τσακίσουμε τυράννους φασίστες»
   Όλοι μαζί για να αγωνιστούμε για δημόσια δωρεάν και ποιοτική παιδεία .
   Όλοι μαζί για να ανατρέψουμε αυτούς που κλέβουν το γέλιο μας ,το γέλιο των παιδιών σας.
ΥΓ. όχι από ματαιοδοξία αλλά για να στερήσω από κάποιους το γελοίο επιχείρημα πως «απλά θέλω να χάσω μαθήματα» , παραθέτω τους βαθμούς μου..

5.Η αλήθεια για τα αιτήματα μιας απεργίας που δεν θα γίνει
Όπου υπάρχει ΛΟΓΟΣ, υπάρχει και ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Γράφει η Σοφία Βούλτεψη
    Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να υπενθυμίσουμε πως το επίπεδο της εκπαίδευσης δεν εξαρτάται ούτε από τη χρηματοδότηση, ούτε από το μέγεθος της τάξης, ούτε από τον «προοδευτικό» χαρακτήρα των μεταρρυθμίσεων, αλλά αποκλειστικά και μόνο από την ποιότητα του εκπαιδευτικού προσωπικού.
Αυτό έχει προκύψει από όλες τις έρευνες – διεθνείς και εγχώριες.
    Σε διαφορετική περίπτωση, η Ελλάδα, με την μεγαλύτερη αναλογία εκπαιδευτικών προς μαθητές στον κόσμο, θα έπρεπε να αριστεύει – ενώ αντίθετα βρίσκεται στον πάτο.
    Ούτε χρειάζεται να ξαναπούμε πως οι μισθοί των εκπαιδευτικών είναι χαμηλοί – σήμερα λόγω της κρίσης και χτες λόγω των αθρόων διορισμών, με αποτέλεσμα να μοιράζεται η πίτα σε περισσότερους που αμείβονται με λιγότερα.
    Αυτό, όμως, που συμβαίνει σήμερα σχετίζεται με κάτι άλλο, πιο βαθύ, που τείνει να εξελιχθεί σε τρόπο δράσης: Την αμφισβήτηση των ίδιων των νόμων, που ψηφίζονται από δημοκρατικά εκλεγμένη Βουλή – είτε κάποιοι συμφωνούν, είτε όχι.
    Οι εκπαιδευτικοί ξεκίνησαν τις κινητοποιήσεις τους με αιχμή του δόρατος την αύξηση κατά δύο ώρες εβδομαδιαίως του διδακτικού τους έργου και, όταν βρέθηκαν αντιμέτωποι με την αντίδραση της κοινωνίας – τους άνεργους, τους γονείς που με χίλιες θυσίες προετοίμασαν τα παιδιά τους για τις Πανελλαδικές, τους γονείς που στέλνουν τα παιδιά τους νηστικά στο σχολείο – άλλαξαν το τροπάρι.
Σε δεύτερο χρόνο, λοιπόν, είπαν πως δεν είναι πρόβλημα οι δύο επιπλέον ώρες, αλλά οι αποσπάσεις, οι μεταθέσεις, η αξιολόγηση, οι συγχωνεύσεις σχολείων και (οπωσδήποτε) τελικά το μνημόνιο.
Εντάξει. Το πρόβλημα είναι, όμως, πως όλα τα αιτήματά τους σχετίζονται με την κατάργηση ήδη ψηφισμένων νόμων.
    Μέχρι τώρα, γνωρίζαμε πως οι κινητοποιήσεις γίνονται πριν ψηφιστεί ένας νόμος – για να αποσυρθεί, να βελτιωθεί, να αλλάξει.
    Τώρα, σύμφωνα με την ΟΛΜΕ, είναι δυνατόν πρώτα να ψηφίζονται οι νόμοι και μετά, μήνες ακόμη και χρόνια μετά, να επιλέγεται η πιο κρίσιμη στιγμή για μια καθαρά εκβιαστική (προς την κοινωνία) απεργία.
    Σύμφωνα με τα αιτήματα, όπως αυτά διατυπώθηκαν από την ΟΛΜΕ, πρέπει να συμβούν τα ακόλουθα:
-Καμιά απόλυση εκπαιδευτικού, διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών.
    Σύμφωνα με την ΟΛΜΕ, δηλαδή, δεν επαρκούν οι 88.000 περίπου μόνιμοι καθηγητές και πρέπει να μονιμοποιηθούν και οι συμβασιούχοι, τους οποίους εξισώνει με τους μόνιμους.
    Αυτοί οι 88.000 καθηγητές αντιστοιχούν σε 640.000 μαθητές, δηλαδή η σχέση είναι ένας εκπαιδευτικός προς οκτώ μαθητές (στη Φινλανδία, που αριστεύει, η σχέση είναι ένας εκπαιδευτικός προς 21 μαθητές).
    Ακόμη και λαμβανομένων υπόψη της Νησιωτικότητας και της Ορεινότητας της χώρας μας, η αναλογία παραμένει υψηλή.
    Αλλά και τελικά, ούτε οι συμβασιούχοι θα χάσουν τη δουλειά τους, αφού ήδη το υπουργείο Παιδείας έχει φροντίσει για την δεκάμηνη απασχόληση 8.500 αναπληρωτών κατά τη σχολική χρονιά 2013-2014 σε ενισχυτική διδασκαλία και άλλες καινοτόμες δράσεις που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ (το οποίο δεν ξέρω πού θα το έβρισκαν αν η Ελλάδα έφευγε από την ευρωζώνη).
-Άμεση απόσυρση του Προεδρικού Διατάγματος για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις.
    Αλλά το προεδρικό διάταγμα αφορά μόνο τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς. Και υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που διδάσκουν λιγότερες από 12 ώρες την εβδομάδα και με προϋπηρεσία μικρότερη από 12 χρόνια.
    Συγγνώμη, αλλά είναι δυνατόν κάποιος – όσο επίπονο και αν είναι το έργο του – να απασχολείται σε αυτό λιγότερες από 12 ώρες την εβδομάδα, αν και έχει προσληφθεί σχετικά πρόσφατα;
    Και όμως, συμβαίνει. Την τρέχουσα σχολική χρονιά (2012-2013) 5.500 μόνιμοι εκπαιδευτικοί εργάσθηκαν λιγότερο από 12 ώρες την εβδομάδα, ενώ το (πτωχευμένο) κράτος προσελάμβανε αναπληρωτές, επιβαρύνοντας τους φορολογούμενους με 300 εκ. ευρώ τον χρόνο.
    Επιπλέον, δεν πρόκειται για ένα απλό προεδρικό διάταγμα, αλλά για νόμο που έχει ψηφιστεί από το 2010 (ν. 3848) – άρα δεν ισχύει το επιχείρημα περί της άκαιρης επιλογής του χρόνου από την κυβέρνηση.
-Άμεση κατάργηση των νόμων για το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο (ν.4093/12 και 4057/12) που έχει θέσει υπό διωγμό τους εκπαιδευτικούς.
    Πέραν του ότι δεν μπορεί να είναι αίτημα η κατάργηση νόμου, δεν είναι δυνατόν και να προβάλλεται απαίτηση για κατάργηση του πειθαρχικού δικαίου – ούτε, βέβαια, έχουν τεθεί υπό διωγμόν οι εκπαιδευτικοί.
-Απόσυρση του ΠΔ για την Αξιολόγηση. Κατάργηση του ν.4142/13 για την Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας.
    Πέραν του ότι η αξιολόγηση είναι αναγκαία και αυτό αποτελεί κοινή πεποίθηση (το 10% περίπου των καταγγελιών στον Συνήγορο του Πολίτη αφορούν σε συμπεριφορές καθηγητών, ενώ το 10% των καθηγητών δεν μπαίνουν στην τάξη λόγω ψυχολογικών προβλημάτων), το επιχείρημα ότι η αξιολόγηση θα οδηγήσει σε απολύσεις, απλώς δεν ισχύει.
    Αυτό που ισχύει είναι ότι οι εκπαιδευτικοί που θα αξιολογούνται αρνητικά δεν θα καταλαμβάνουν διευθυντικές ή άλλες επιτελικές θέσεις.
    Συγγνώμη, αλλά πού είναι το κακό; Τι θέλει να μας πει η ΟΛΜΕ; Ότι δεν πρέπει να διακρίνονται (και να επιβραβεύονται) οι ικανοί και οι αποδοτικοί, αλλά να εξελίσσονται επιβραβευόμενοι οι κοπανατζήδες και οι ακατάλληλοι;
-Διασφάλιση των οργανικών θέσεων που απειλούνται από την αύξηση του διδακτικού ωραρίου (ν.4152/13, παρ. Θ). Κατάργηση του ν.4152/13.
    Επομένως, υποστηρίζουν ότι δεν είναι μεν πρόβλημα να εργαστούν δυο ώρες παραπάνω την εβδομάδα, αλλά θεωρούν ότι κάτι τέτοιο θα οδηγήσει σε μείωση του προσωπικού – ενώ όχι μόνο δεν θα απολυθούν καθηγητές, αλλά είναι διασφαλισμένες (μέσω του τρισκατάρατου ΕΣΠΑ της τρισκατάρατης ΕΕ) και οι θέσεις των 8.5000 αναπληρωτών.
    Και για να μην συμβούν όλα αυτά (που δεν θα συμβούν) πρέπει να καταργηθεί κι’ άλλος ένας νόμος ψηφισμένος από νόμιμα εκλεγμένη Βουλή.
-Ουσιαστική οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών, ιδιαίτερα των νεότερων. Κατάργηση του ν.4024/2011.
    Προφανώς πρέπει να πληρώνονται καλύτερα οι εκπαιδευτικοί. Αλλά αυτό ισχύει για όλους τους υπόλοιπους Έλληνες.
    Με τη διαφορά ότι η χώρα (μετά από τόσες προσλήψεις, μισθούς και άλλες ασυδοσίες) έχει πτωχεύσει. Και κανένα από τα κόμματα που τώρα δηλώνουν στο πλευρό των εκπαιδευτικών δεν έχει δηλώσει ότι θα τους αυξήσει τους μισθούς – διότι, παρεμπιπτόντως, δεν έχει πει και πού θα βρει τα λεφτά, αν εξαιρέσουμε τη… Συμμαχία του Νότου.
-Καμία κατάργηση – συγχώνευση σχολείου. 25 μαθητές κατ’ ανώτατο όριο στην τάξη.
    Η αλήθεια είναι πως το 2011 καταργήθηκαν δια των συγχωνεύσεων περίπου 800 σχολικές μονάδες, το 2012 περίπου 120 και το 2013 θα καταργηθούν άλλες 60.
    Με τη διαφορά ότι αυτό συνέβη μετά από εισήγηση των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Περιφερειακών Διευθυντών και συχνά με τη σύμφωνη γνώμη της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Κι’ αυτό, διότι υπήρχαν (και υπάρχουν ακόμη) σχολεία που δεν συμπληρώνουν τον απαιτούμενο αριθμό μαθητών.
    Όσο για τον αριθμό των μαθητών και όσα ακούγονται για τάξεις άνω των 30 μαθητών, έχει υπογραφεί Κοινή Υπουργική Απόφαση που ορίζει ως ανώτατο αριθμό μαθητών κατά τάξη τους 27.
    Η διατήρηση τάξεων με 18 και 20 μαθητές προφανώς δεν αποσκοπεί στην βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου – αν ήταν έτσι, όλοι θα γίνονταν… πυρηνικοί επιστήμονες.
    Το καθεστώς αυτό συντηρείται για να υπάρχουν περισσότεροι διευθυντές, αλλά και καθηγητές που δεν μπαίνουν ποτέ στις τάξεις, αλλά χρησιμοποιούνται ως διοικητικό προσωπικό – μόνο φέτος 1.500 καθηγητές δεν παρουσιάζουν ούτε μια ώρα διδακτικού έργου.
-Να μην περάσουν τα σχέδια νόμων για το Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο που είχαν δοθεί στη δημοσιότητα το προηγούμενο διάστημα.
    Φυσικά, αυτό δεν αποτελεί «αίτημα» που σε περίπτωση μη ικανοποίησής του δικαιολογείται να οδηγήσει σε απεργία μέσα στις Πανελλαδικές.
-Όχι στις μνημονιακές πολιτικές που διαλύουν τη δημόσια εκπαίδευση.
    Και βέβαια, ούτε το μνημόνιο είναι λόγος για να μην γίνουν οι Πανελλαδικές.
    Διότι μνημόνιο – ξεμνημόνιο, κάποιοι συνεχίζουν να λαμβάνουν τους (έστω και χαμηλούς) μισθούς τους και κάποιοι συνεχίζουν να πληρώνουν για τα φροντιστήρια.
    Τέλος, ακόμη και μετά την αύξηση των διδακτικών ωρών, η Ελλάδα θα βρίσκεται κοντά στον μέσο ευρωπαϊκό όρο (19,1 ώρες για το γυμνάσιο και 18,4 για το λύκειο εβδομαδιαίως).
    Δηλαδή, και μετά την αύξηση του ωραρίου και τις μεταθέσεις των υπεράριθμων, ο χρόνος διδασκαλίας για κάθε καθηγητή θα είναι 18,5 ώρες εβδομαδιαίως.
    Και βέβαια, ούτε είναι αλήθεια ότι οι καθηγητές θα τρέχουν από νησί σε νησί για να συμπληρώσουν το ωράριό τους – αυτές είναι καθαρές τρέλες.
    Ας αφήσουμε που δεν υπάρχει διασύνδεση μεταξύ των νησιών – κάτι που υποτίθεται πως έπρεπε να υπάρχει από τον καιρό που την αρμοδιότητα είχε εις εκ των σημερινών υπερασπιστών της ΟΛΜΕ…
    Είναι λογικά όλα τα παραπάνω επιχειρήματα;
    Προφανώς.
    Επομένως, ήταν αδύνατον να επιτραπεί ένας τέτοιος παραλογισμός που θα ακύρωνε τις Πανελλαδικές Εξετάσεις – και μαζί μ’ αυτές τους κόπους και τις θυσίες ολόκληρης της κοινωνίας.
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
6.Έφυγε ο Σπαθάρης, έμειναν οι καραγκιόζηδες…
    Άδειασε σιγά σιγά αυτός ο τόπος από προσωπικότητες. Ελάχιστοι έχουν πλέον απομείνει. Ανεξάρτητα του τι πρέσβευε ο καθένας, κοινό χαρακτηριστικό είχαν ότι αγαπούσαν την Ελλάδα. Πιστεύω δε, ότι θα μπορούσαν να σηκώσουν στις πλάτες τους την Ελλάδα και να την σπρώξουν μπροστά.
του Στρατή Μαζίδη
    Άλλοι στην ποίηση όπως ο Ελύτης, ο Γκάτσος και ο Ρίτσος, άλλοι στη ζωγραφική όπως ο Τσαρούχης, άλλοι στο τραγούδι όπως ο Καζαντζίδης, ο Χατζιδάκης, ο Λοΐζος, η Χωματά κι ο Μπιθικώτσης, άλλοι στον κινηματογράφο όπως εκείνη η εξαιρετική γενιά ηθοποιών που ακόμη μας μεγαλώνουν με τις ταινίες τους, άλλοι με τη λαϊκή τους τέχνη όπως ο Ευγένιος Σπαθάρης που έφυγε σαν σήμερα πριν από δύο χρόνια χαρίζοντας το γέλιο στα παιδιά περνώντας όμως παράλληλα και τις ηθικές αξίες του λαού μας παίζοντας θέατρο σκιών με ιστορικά θέματα.
    Και τελικά;
    Μείναμε με τους καραγκιόζηδες.
    Ποιοι είναι οι καραγκιόζηδες; Ας δούμε μερικά παραδείγματα.
    Καραγκιόζης είναι αυτός που καταγγέλλει μια πολιτική ως λάθος και μετά έρχεται να εφαρμόσει μια πολύ χειρότερη.
    Καραγκιόζης είναι αυτός που πηδά από το ένα κόμμα στο άλλο, από μνημονιακός γίνεται αντι-μνημονιακός και τούμπαλιν, για να επιβιώσει πολιτικά.
    Καραγκιόζης είναι αυτός που καταντά ζήτουλας και επαίτης εξευτελίζοντας το λαό του.
    Καραγκιόζης είναι αυτός που σε χαρατσώνει μιλώντας για επασφάλιστρα κινδύνου.
    Καραγκιόζης είναι αυτός που τον καταριέται ένας ολόκληρος λαός αλλά περιδιαβαίνει τον κόσμο πίνοντας, τρώγοντας τε και διδάσκοντας το πως να διαλύσεις μια χώρα και να διασύρεις τον περήφανο λαό της.
    Καραγκιόζης είναι αυτός που και καλά διαπραγματεύεται και τσακώνεται υποτίθεται με την τρόικα καθώς και ο παπαγάλος που αναμεταδίδει τα ανδραγαθήματα αυτά.
    Καραγκιόζης είναι αυτός που δε τον γνώριζε ούτε η μάνα του, έγινε μεγάλος και τρανός αλλά πλέον φτύνει εκεί που έγλυφε.
    Καραγκιόζης είναι αυτός που λέει μέσα σε μια φοροθύελλα, “ε όσοι δεν μπορούν, ας κλείσουν”.
    Καραγκιόζης είναι αυτός που διαθέτει μια λίστα εδώ και καιρό με πιθανούς φοροφυγάδες και αντί να την ξετινάξει, παίζει την κολοκυθιά.
    Καραγκιόζης είναι αυτός που θέλει να σε σώσει αφαιμάζοντάς σε αλλά έβγαλε τα λεφτά του στο Λιχτενστάιν.
    Καραγκιόζης είναι αυτός που προκαλεί την κοινή γνώμη με ηλίθιες δηλώσεις του για να προκαλέσει ντόρο γύρω από το όνομά του.
    Καραγκιόζης είναι αυτός που κάνει τον επαναστάτη αριστερό αλλά έχει ένα πολύ καπιταλιστικό εισόδημα.
    Καραγκιόζης είναι κι αυτός που αλλάζει κόμμα για να σώσει τη βόλεψή του.
    Όταν λοιπόν φεύγουν όλοι αυτοί οι ικανοί, οι άνθρωποι του πνεύματος και των ικανοτήτων που παρά τις ιδεολογίες τους αγαπούσαν αυτή τη γη και ξεμένεις με καραγκιόζηδες (κι ας μας συγχωρέσει η μεγάλη αυτή ιστορική μορφή του 18ου αιώνα της Προύσας που τον επικαλούμαστε αρνητικά) τότε δεν μπορείς να περιμένεις και πολλά πράγματα…

ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ( ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΚΡΑ )
7.To πολυτελές ξενοδοχείο με τις ….. παροχές

    To νιόπαντρο ζευγάρι περνά την πρώτη νύχτα γάμου με την όμορφη σύζυγό του σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο και την επόμενη μέρα που πάει να πληρώσει ο σύζυγος το λογαριασμό, του σηκώνεται η τρίχα με αυτά που ακούει από τον υπάλληλο:
    -Μα είναι δυνατόν κύριε, να μου ζητάτε 2000 Ευρώ για ένα βράδυ; Σε ένα απλό δωμάτιο μείναμε.
    -Δεν είναι μόνο το δωμάτιο, εξηγεί ο υπεύθυνος. Το δωμάτιο κοστίζει μόνο 200 ευρώ. Είναι μέσα και οι υπόλοιπες παροχές…
    -Δηλαδή;
    -Είναι και το τένις. Κοστίζει 500 ευρώ.
    -Ποιο τένις, ρε γαμώτο; Έπαιξα τένις και δεν το ξέρω;
    -Εδώ ήταν το γήπεδο κύριε, ας παίζατε...
    -Καλά, αν είναι έτσι…., μα τα άλλα 1300 ευρώ γιατί τα βάλατε στο λογαριασμό;
    -Τα 500 ευρώ είναι για το μπάσκετ κύριε.
    -Έπαιξα εγώ μπάσκετ και δεν το ξέρω;
    -Δεν ξέρω κύριε…. Εδώ ήταν το γήπεδο, ας παίζατε…
  Ο τύπος έχει αρχίσει να γίνεται έξω φρενών αλλά σκέφτεται ότι θα ήταν καλύτερα ν’ αρχίσει να το διασκεδάζει…
    -Να υποθέσω ότι θα έπρεπε να παίξω και μπιλιάρδο. Είδα ένα τραπέζι κάπου. Σωστά;
    -Μάλιστα κύριε. Εδώ ήταν το τραπέζι, ας παίζατε. Μόνο 300 ευρώ το χρεώσαμε.
    -Και τα άλλα 500, λογικά θα είναι για την πισίνα. Αν και δεν κολύμπησα...
    -Ε…. ναι κύριε, εκεί ήταν η πισίνα, ας κολυμπούσατε…
    -Όλα αυτά κοστίζουν 2000 Ευρώ. Άρα μου οφείλετε συνολικά 2000 Ευρώ, κύριε.
    -Δεν το πιστεύω, πως την πάτησα έτσι !!!!!!!!!!
(Αμέσως ό νεαρός πελάτης μπαίνει στην αντεπίθεση)
    -Βεβαίως κύριε. Είμαι πρόθυμος να πληρώσω. Όμως πρέπει να γνωρίζετε, ότι όταν κάποιος κάνει σεξ με την γυναίκα μου, εγώ του χρεώνω τέσσερα χιλιάρικα. Άρα μου οφείλετε εσείς 2000 ευρώ.
    -Ποιο σεξ κύριε; Έκανα εγώ σεξ με την γυναίκα σας;
    -Εδώ ήταν η γυναίκα μου , ας την πηδούσατε…… ! ! !

ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ
8.Διεθνείς Χρήσιμες φράσεις
De nihilo nihil (λατ.) εκ του ουδενός ουδέν, εκ του μηδενός μηδέν.
De novo (λατ.) εκ νέου, εξαρχής.
Dente lupus, cornu taurus petit (λατ.) με τα δόντια ο λύκος και με τα κέρατα ο ταύρος επιτίθεται, μεταφορικά, ο καθένας χρησιμοποιεί τα όπλα που διαθέτει από τη φύση. [Οράτιος]
Dentibus albis (λατ.) με λευκά δόντια, αναφέρεται στους σατυρικούς ποιητές, οι οποίοι πληγώνουν με το γέλιο, χωρίς να ματώνουν, δηλαδή, δαγκώνουν με λευκά δόντια.
De omni re scibili, et quibusdam aliis (λατ.) για όλα αυτά τα οποία μπορεί κανείς να γνωρίζει και για πολλά άλλα.
Deo gratias (λατ.) δόξα τω Θεώ.
Deo volente (λατ.) Θεού θέλοντος.
De profudis (λατ.) εκ βαθέων: σε μια de profundis εξομολόγηση στους φίλους του, άφησε να φανεί το δράμα του.
De rerum natura (λατ.) περί της φύσεως των πραγμάτων• τίτλος ποιήματος του Λουκρητίου (1ος π.Χ. αιώνας.) που βασίζεται στις φιλοσοφικές θεωρίες του Επικούρου σχετικά με τη φυσική και ηθική• στο έργο αυτό ο Λουκρήτιος διέσωσε την ατομική θεωρία όπως την είχε συλλάβει ο Δημόκριτος και τη συνέχισε ο Επίκουρος.
Desideratum (λατ.) (πληθ. desiderata) το ποθητό, το ποθούμενο.
Desinit in piscem (λατ.) καταλήγει σε ουρά ψαριού, χρησιμοποιέιται με την έννοια ότι το τέλος ενός πράγματος δεν είναι αντάξιο της αρχής του.
Dessous (γαλλ.) τα μη γνωστά στοιχεία υπόθεσης, το παρασκήνιο υπόθεσης, συζήτησης κ τ λ. Η σημερινή από το θέατρο, όπου dessous είναι το κάτω από τη σκηνή μέρος όπου υπάρχουν διάφορα μηχανήματα για την αλλαγή των σκηνικών, υποσκήνιο.
De tenero ungui (λατ.) εξ απαλών ονύχων, φράση του Οράτιου που σημαίνει από την παιδική, την τρυφερή ηλικία και όχι σιγά-σιγά, όπως την εξηγούν μερικοί λανθασμένα.
De visu (λατ.) εξ όψεως, εξ ιδίας αντιλήψεως.
Diavol porta e diavol reca (ιταλ.) ο διάβολος φέρνει κι ο διάβολος παίρνει, ανεμομαζώματα, διαβολοσκορπίσματα.
Diem ex die (λατ.) μέρα τη μέρα, συνεχώς.
Diem perdidi (λατ.) την μέρα έχασα φράση του αυτοκράτορα Τίτου, αν περνούσε μια μέρα χωρίς να κάνει κάτι καλό, η φράση για μη παραγωγική εκμετάλλευση του χρόνου.
Dies irae (λατ.) μέρες οργής.
Dies nefastus (λατ.) η ημέρα που τα δικαστήρια αργούν. Η αποφράδα μέρα.
Difficiles nugae (λατ.) επίμοχθες φλυαρίες, όσοι ασχολούνται σοβαρά με παιδαριωδίες και προσπαθούν να δείξουν πνεύμα.
Digea (αγγλ.) Από τις λέξεις digital=ψηφιακή και Gea=Γη. Εταιρεία ψηφιοποίησης.
Dignus est intrare (λατ.) άξιος να εισέλθει, όταν κάποιος πρόκειται να γίνει μέλος μιας οργάνωσης, λέσχης κλπ.
Dimi con chi vai e ti diro chi sei (ιταλ.) Πες μου με ποιόν πας και θα σου πω ποιος είσαι.
Di quello che non ti cale non dir ne bene ne male. (ιταλ.) Για εκείνο που δεν σε αφορά, να μη λες ούτε κακό ούτε καλό. «Από πίτα που δεν τρως, τι σε νοιάζει κι αν καεί».
Direct mail (αγγλ.) διαφήμιση κατά την οποία αποστέλλονται ταχυδρομικώς διαφημιστικά φυλλάδια.
Discounted Cash Flow (αγγλ.) Προεξόφληση ταμειακών ροών.
Disputare dell’ombra dell’asino (ιταλ.) Τσακώνονται για τη σκιά του γαϊδάρου. «Περί όνου σκιάς».
Divan (περσ.), το διβάνι, διβάνιο, επι σουλτάνων στην Τουρκία, η αίθουσα των κυβερνητικών συνεδριάσεων, // η τουρκική κυβέρνηση.
Divide et impera (λατ.) διαίρει και βασίλευε• πολιτική ρήση του Μακιαβέλι.
Dixi (λατ.) είπα, // δεν έχω τίποτα άλλο να προσθέσω, // είπα και ελάλησα.
Doctor (αγγλ.) ο δόκτορας, δόκτωρ, ο κάτοχος διδακτορικού διπλώματος, // γιατρός.
Doctus cum libro (λατ.) σοφός με το βιβλίο. Για τους ετερόφωτους που αντλούνε τις ιδέες τους από τα έργα των άλλων.
Documentaire (γαλλ.) κινηματογραφική ή τηλεοπτική ταινία που παρουσιάζει καταστάσεις της πραγματικότητας.
Donec eris felix, myltos numerabis amicos (λατ.) ευτυχισμένος όσο θα’σαι, φίλους θε να μετράς.
Don Juan (ισπ.) ο δονζουάν, κύριο όνομα, ερωτύλος και γοητευτικός άντρας.
Dolce far niente (ιταλ.) είναι γλυκό το να μην κάνεις τίποτε, η απραγία έχει τη γοητεία της: «το dolce far niente» είναι ιδιαιτέρως προσωπικό
Dolce vita (ιταλ.) ανέμελη, ξένοιαστη ζωή, γλυκιά ζωή.
Από το προσωπικό αρχείο Κωνσταντίνου Παπακώστα

9.Βυθισμένη ήπειρο στην θάλασσα της Βραζιλίας εντόπισαν οι επιστήμονες
http://www.katohika.gr
    Διαθέτει πετρώματα που σχηματίζονται μόνο στη ξηρά
    Χαμένη Ατλαντίδα στο βυθό του Ατλαντικού Ωκεανού, εντόπισαν Βραζιλιάνοι επιστήμονες. Οι βυθισμένες πλάκες βρίσκονται 1.500 χιλιόμετρα ανοιχτά του Ριο Ντε Τζανέιρο και πιθανά αποτελούσαν μέρος ηπείρου που βυθίστηκε κατά τη δημιουργία του ωκεανού.
    Οι Βραζιλιάνοι ερευνητές ανακάλυψαν στις πλάκες ίχνη από γρανίτη, πέτρωμα το οποίο σχηματίζεται μόνο στην ξηρά, ενώ σύμφωνα με τον αξιωματούχο της Βραζιλιάνικης Υπηρεσίας Γεωλογίας (CPRM) Ρομπέρτο Βεντούρα Σάντος θα συνεχιστούν οι γεωτρήσεις προκειμένου να επιβεβαιωθεί η θεωρία αυτή:
    «Πιθανότατα πρόκειται για την βραζιλιάνικη Ατλαντίδα. Είμαστε σχεδόν βέβαιοι, αλλά θα πρέπει να ενισχύσουμε κι άλλο την υπόθεσή μας. Η τελική επιστημονική αναγνώριση θα έρθει στο τέλος του τρέχοντος έτους, όταν και θα διεξάγουμε γεωτρήσεις στην περιοχή προκειμένου να ανακτήσουμε περισσότερα δείγματα των πετρωμάτων αυτών», δήλωσε ο Σάντος.
    Το Βραζιλιάνικο υποβρύχιο καταδύθηκε στον Ατλαντικό Ωκεανό σε βάθος 910 μέτρων και ανακάλυψε το γρανίτη σε ένα βράχο επιφάνειας 100 τετραγωνικών μέτρων, ενώ προς επιβεβαίωση των θεωριων τους, οι επιστήμονες εντόπισαν και μεγάλες ποσότητες χαλαζιακής άμμου, η οποία επίσης σχηματίζεται μόνο στην ξηρά.
    Μάλιστα, μετά τις πρόσφατες ανακαλύψεις, η Βραζιλιάνικη Υπηρεσία Γεωλογίας εκφράζει την πεποίθηση ότι τα στοιχεία αυτά μπορεί να οδηγήσουν στην ανακάλυψη ενός υποθαλάσσιου αδαμαντωρυχείου, γεγονός που έχει ήδη προσελκύσει αρκετές εταιρίες.
    Όσο για τον όρο «χαμένη Ατλαντίδα», ο Σάντος εξηγεί: «Κάνουμε λόγο για χαμένη Ατλαντίδα περισσότερο από συμβολική άποψη. Προφανώς δεν περιμένουμε να βρούμε μια χαμένη πόλη στη μέση του Ατλαντικού. Αλλά αν είναι αλήθεια ότι έχουμε βρει μια ήπειρο στη μέση του ωκεανού, θα είναι μία πολύ μεγάλη ανακάλυψη με διάφορες επιπτώσεις όσον αφορά την επέκταση της υφαλοκρηπίδας και γενικά για την επιστήμη της γεωλογίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου