Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2023

Το τελευταίο μας πάρτυ

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ ΦΙΛΩΝ




 

2 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό άρθρο, προσωπικά θυμήθηκα μια συναυλία των formings,με τον Βαγγέλη στο αρμόνιο,και των blue birds με το julyπου τον δίσκο μοίραζε το roll,αξέχαστες εποχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι μας θυμίζετε Διπλανέ μου κάθε φορά που η πένα σας αναμοχλεύει ευχάριστα το χθές .Οι δείκτες του ρολογιού της μνήμης μου κάνοντας άθελά μου ένα πισωγύρισμα αρκετών χρόνων... σταμάτησαν στο 19....
    Το σημερινό κοίταγμά του έγινε αιτία να δώσει άλλη πνοή στην καθημερινότητά μου και
    το θαμπό βλέμμα μου μπόρεσε μέσα από μια ...ασπρόμαυρη φωτογραφία ταλαιπωρημένη από το χρόνο να ζωντανέψει θύμησες και ν’ ανασύρει τις αναμνήσεις της τότε όμορφης και ξένοιαστης εφηβικής μας ζωής. Να είστε καλά
    Ηρακλής Ερμούπολης

    ΑπάντησηΔιαγραφή