Πέραν του λίαν αξιόλογου πονήματος των κ.κ. Συναδέλφων, θα ήθελα από το "μέλλον" να αναφέρω από το "παρελθόν" για τον ένα εκ των δύο, τον κ. Γαληνού. (για όσους δεν τον ξέρουν). ΄Υπήρξε εξαίρετος Αξκός & υπέροχος άνθρωπος. Είναι μία τάξη μεγαλύτερός μου (εγώ ΣΣΕ/69) και Αρχηγός της Τάξεώς του και της Σχολής. Είδα στο κείμενο να αναφέρεται ο "Παράδεισος" (ως Απωλεσθείς). Παράδεισος μου φαίνεται λέγεται και το χωριό του κ. Γαληνού στα όρια των νομών Καβάλας - Ξάνθης. Να είναι πάντα καλά και οι δύο συνάδελφοι & Συγχαρητήρια.
Αν, εξ’ ανάγκης για την περίσταση, θεωρήσουμε, ως ‘’θέσφατη’’, άρα μη αμφισβητήσιμη τη δογματική της θρησκείας δλδ. του Ορθοδόξου Χριστιανισμού εν προκειμένω, δλδ. την ύπαρξη Θείας Αποκαλύψεως στον άνθρωπο και την απαρέγκλιτη εφαρμογή των ''Θείων απαιτήσεων'' της από αυτόν, μπαίνοντας στη βάσανο της μελέτης του εν λόγω κειμένου περί του ''Μέλλοντος'', διαπιστώνουμε σοβαρές παραβλέψεις των δογματικών και απαράβατων μονολιθικών σταθερών της θρησκείας αυτής, που το καθιστούν φιλοσοφικά ευάλωτο, εν δυνάμει ανίσχυρο ίσως και απορριπτέο. Για να γίνουν κατανοητά τα παραπάνω, πρέπει να προσδιορίσουμε τι και ποιες είναι αυτές οι περιβόητες δογματικές θρησκευτικές σταθερές -για τα μελλούμενα εν προκειμένω-, κοινής αποδοχής από όλους, για να την ύπαρξη επίσης κοινού και λογικού πεδίου συνεννόησης. -Το πρώτο και βασικό είναι πως το παρελθόν, το ανύπαρκτο παρόν αλλά και το επερχόμενο μέλλον, κινούνται πάνω στη γραμμή του χρόνου και είναι άρρητα συνυφασμένα με την έννοια ''χρόνος''. -Η δεύτερη θρησκευτική σταθερά: Ο Χρόνος είναι κτίσμα, είναι δημιούργημα του Κτίστη, έχει αρχή και τέλος, σε αντιδιαστολή με την Ελληνική Κοσμοαντίληψη, που η έννοια του χρόνου χαρακτηρίζεται κυκλική, ή σφαιρική, άνευ τέλους και αρχής, αενάως και εσαεί επαναλαμβανόμενη, εφόσον είναι αντιπροσωπευτική απεικόνιση του άπειρου και άκτιστου Κόσμου, και δέχεται το «εξ ουδενός ουδέν (ex nihilo nihil)», (Παρμενίδης), σε αντιδιαστολή με το Χριστιανισμό (και τους ακόμα δύο Μονοθεϊσμούς) που θέλουν το χρόνο ευθύγραμμο, άρα με αρχικό ξεκίνημα (Κτίση του Κόσμου) και τέλος (Συντέλεια Εσχάτων και Τελική Κρίση). -Η τρίτη σταθερά αφορά την ίδια την ύπαρξη του Θεού και την ανάμιξή του εντός της ανθρώπινης ιστορίας, με την κάθε τρόπο διαμόρφωση και επηρεασμού της· άρα ο ίδιος ο Σαβαώθ κατευθύνει την ανθρωπότητα στα έσχατα. Κατά το Χριστιανισμό πάντα, το οποιοδήποτε έστω φυλλαράκι από το οποιοδήποτε δέντρο της Γης δεν πέφτει άνευ της θελήσεώς του. Ο Θεός αποφασίζει πόσο θα διαρκέσει και το πως θα αποχωρήσει από τα εγκόσμια ο οποιοσδήποτε, -η αποδοχή ύπαρξης θαυμάτων, ταμάτων, προσευχών, ευχελαίων, λιτανειών κλπ. θαυμασίων, το επιβεβαιώνει. -Τέλος ο Θεός Λόγος (Ιησούς) πριν ξεκινήσει ακόμα την 1η ημέρα της Κτίσης έχει ήδη προγνωρίσει τα μελλούμενα για το οποιοδήποτε έμψυχο Ον πάνω στον πλανήτη από τη στιγμή της Δημιουργίας έως και της Συντέλειας. Για δε την περίπτωση του ανθρωπίνου γένους, τα χριστιανικά Ιερατεία μας διαβεβαιούν επίσης για την κατάστρωση εκ μέρους Του, του περιλάλητου Σχεδίου της Θείας Οικονομίας ή Σωτηρίας ολόκληρης της Ανθρωπότητας (παρελθόντων και μελλόντων γενεών), όπως και για τον κάθε άνθρωπο προσωπικά! Ένα τέλεια επεξεργασμένο Σχέδιο που περιλαμβάνει τους πάντες και τα πάντα, που λίγο έλειψε να τινάξει στον αέρα ένεκα των ''γεγονότων'' της Γεσθημανής λίγο πριν τη σύλληψη Του! Από τα παραπάνω, που δογματικά είναι μη αμφισβητήσιμα, διαφορετικά πάμε σε αίρεση, αποδεικνύεται πως τα πάντα είναι ήδη προκαθορισμένα! Ο Θεός ήδη απαρχής προγνωρίζει, ως Παντογνώστης, τους εκλεκτούς του, άρα και τα ερίφια την ημέρα της Κρίσεως, η ανθρωπότητα ασυνείδητα υφίσταται την καταλυτική επίδραση του Θείου μαζί και των Σχεδίων του, σε ένα μέλλον προδιαγεγραμμένο -καθοδηγούμενο από τον ίδιο-, χωρίς η ίδια αλλά και ο καθένας χωριστά να έχει δυνατότητα διαφυγής από αυτό. Η Τελική Κρίση έχει ήδη συντελεστεί, ασχέτως αν εμείς αγνοούμε! Εξ’ αιτίας αυτού, τίποτα που να μην έχει συμπεριληφθεί στο σχέδιο της Θείας Προνοιάς Του, παρά τις μύριες όσες επικλήσεις, προσευχές και παρακλήσεις μας, μπορεί να αλλάξει! Συνεπώς, αναλογιζόμενοι όλα τα παραπάνω συμπεραίνουμε πως ούτε και ο Ίδιος έχει τη δυνατότητα πλέον να αλλάξει το οτιδήποτε, ή να διαμορφώσει ένα μέλλον διαφορετικό από το προκαθορισμένο! Τα παραπάνω λεχθέντα αφορούν την αντιφατικότητα του Ιουδαιο- Χριστιανικού δόγματος ως προς τα μελλούμενα και δεν έχουν καμία σχέση με την Ελληνική Κοσμοαντίληψη!
;Πόλεμος εναντίον της Ελληνοθοδοξίας τη στιγμή που ο Χριστός μας είπε>> Ουκ ένι Ελλην ουκ ένι Ιουδαίος, άνδρας, γυναίκα, λευκός μαύρος<< με λίγα λόγια μίλησε για την ισότητα μεταξύ των ανθρώπων και αυτά για κάποιους θεωρούνται δογματικά. Απόψεις και θεωρίες όπως οι προηγούμενες οδηγούν στο μίσος και την αντιπαράθεση., Το μέλλον λοιπόν του μέλλοντος εν τω μέλλοντι είναι μέσα στην Ελληνορθοδοξία η οποία καμμία σχέση δεν έχει με τον Ιουδαϊσμό όπως πονηρά συνδέουν οι αρνητές της Ελληνορθόδοξης πίστεως. Καλό χειμώνα μακρυά από κορώνες, πληθωρισμούς, Ερντογάνηδες, και >>πολέμους<< μεταξύ μας.
Αρίστη η συνεργασία των συμμαθητών και βαθυστόχαστη η μελέτη του αντικειμένου του αντικειμένου Συγχαρητήρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέραν του λίαν αξιόλογου πονήματος των κ.κ. Συναδέλφων, θα ήθελα από το "μέλλον" να αναφέρω από το "παρελθόν" για τον ένα εκ των δύο, τον κ. Γαληνού. (για όσους δεν τον ξέρουν). ΄Υπήρξε εξαίρετος Αξκός & υπέροχος άνθρωπος. Είναι μία τάξη μεγαλύτερός μου (εγώ ΣΣΕ/69) και Αρχηγός της Τάξεώς του και της Σχολής. Είδα στο κείμενο να αναφέρεται ο "Παράδεισος" (ως Απωλεσθείς). Παράδεισος μου φαίνεται λέγεται και το χωριό του κ. Γαληνού στα όρια των νομών Καβάλας - Ξάνθης. Να είναι πάντα καλά και οι δύο συνάδελφοι & Συγχαρητήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν, εξ’ ανάγκης για την περίσταση, θεωρήσουμε, ως ‘’θέσφατη’’, άρα μη αμφισβητήσιμη τη δογματική της θρησκείας δλδ. του Ορθοδόξου Χριστιανισμού εν προκειμένω, δλδ. την ύπαρξη Θείας Αποκαλύψεως στον άνθρωπο και την απαρέγκλιτη εφαρμογή των ''Θείων απαιτήσεων'' της από αυτόν, μπαίνοντας στη βάσανο της μελέτης του εν λόγω κειμένου περί του ''Μέλλοντος'', διαπιστώνουμε σοβαρές παραβλέψεις των δογματικών και απαράβατων μονολιθικών σταθερών της θρησκείας αυτής, που το καθιστούν φιλοσοφικά ευάλωτο, εν δυνάμει ανίσχυρο ίσως και απορριπτέο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να γίνουν κατανοητά τα παραπάνω, πρέπει να προσδιορίσουμε τι και ποιες είναι αυτές οι περιβόητες δογματικές θρησκευτικές σταθερές -για τα μελλούμενα εν προκειμένω-, κοινής αποδοχής από όλους, για να την ύπαρξη επίσης κοινού και λογικού πεδίου συνεννόησης.
-Το πρώτο και βασικό είναι πως το παρελθόν, το ανύπαρκτο παρόν αλλά και το επερχόμενο μέλλον, κινούνται πάνω στη γραμμή του χρόνου και είναι άρρητα συνυφασμένα με την έννοια ''χρόνος''.
-Η δεύτερη θρησκευτική σταθερά: Ο Χρόνος είναι κτίσμα, είναι δημιούργημα του Κτίστη, έχει αρχή και τέλος, σε αντιδιαστολή με την Ελληνική Κοσμοαντίληψη, που η έννοια του χρόνου χαρακτηρίζεται κυκλική, ή σφαιρική, άνευ τέλους και αρχής, αενάως και εσαεί επαναλαμβανόμενη, εφόσον είναι αντιπροσωπευτική απεικόνιση του άπειρου και άκτιστου Κόσμου, και δέχεται το «εξ ουδενός ουδέν (ex nihilo nihil)», (Παρμενίδης), σε αντιδιαστολή με το Χριστιανισμό (και τους ακόμα δύο Μονοθεϊσμούς) που θέλουν το χρόνο ευθύγραμμο, άρα με αρχικό ξεκίνημα (Κτίση του Κόσμου) και τέλος (Συντέλεια Εσχάτων και Τελική Κρίση).
-Η τρίτη σταθερά αφορά την ίδια την ύπαρξη του Θεού και την ανάμιξή του εντός της ανθρώπινης ιστορίας, με την κάθε τρόπο διαμόρφωση και επηρεασμού της· άρα ο ίδιος ο Σαβαώθ κατευθύνει την ανθρωπότητα στα έσχατα. Κατά το Χριστιανισμό πάντα, το οποιοδήποτε έστω φυλλαράκι από το οποιοδήποτε δέντρο της Γης δεν πέφτει άνευ της θελήσεώς του. Ο Θεός αποφασίζει πόσο θα διαρκέσει και το πως θα αποχωρήσει από τα εγκόσμια ο οποιοσδήποτε, -η αποδοχή ύπαρξης θαυμάτων, ταμάτων, προσευχών, ευχελαίων, λιτανειών κλπ. θαυμασίων, το επιβεβαιώνει.
-Τέλος ο Θεός Λόγος (Ιησούς) πριν ξεκινήσει ακόμα την 1η ημέρα της Κτίσης έχει ήδη προγνωρίσει τα μελλούμενα για το οποιοδήποτε έμψυχο Ον πάνω στον πλανήτη από τη στιγμή της Δημιουργίας έως και της Συντέλειας. Για δε την περίπτωση του ανθρωπίνου γένους, τα χριστιανικά Ιερατεία μας διαβεβαιούν επίσης για την κατάστρωση εκ μέρους Του, του περιλάλητου Σχεδίου της Θείας Οικονομίας ή Σωτηρίας ολόκληρης της Ανθρωπότητας (παρελθόντων και μελλόντων γενεών), όπως και για τον κάθε άνθρωπο προσωπικά! Ένα τέλεια επεξεργασμένο Σχέδιο που περιλαμβάνει τους πάντες και τα πάντα, που λίγο έλειψε να τινάξει στον αέρα ένεκα των ''γεγονότων'' της Γεσθημανής λίγο πριν τη σύλληψη Του!
Από τα παραπάνω, που δογματικά είναι μη αμφισβητήσιμα, διαφορετικά πάμε σε αίρεση, αποδεικνύεται πως τα πάντα είναι ήδη προκαθορισμένα! Ο Θεός ήδη απαρχής προγνωρίζει, ως Παντογνώστης, τους εκλεκτούς του, άρα και τα ερίφια την ημέρα της Κρίσεως, η ανθρωπότητα ασυνείδητα υφίσταται την καταλυτική επίδραση του Θείου μαζί και των Σχεδίων του, σε ένα μέλλον προδιαγεγραμμένο -καθοδηγούμενο από τον ίδιο-, χωρίς η ίδια αλλά και ο καθένας χωριστά να έχει δυνατότητα διαφυγής από αυτό. Η Τελική Κρίση έχει ήδη συντελεστεί, ασχέτως αν εμείς αγνοούμε! Εξ’ αιτίας αυτού, τίποτα που να μην έχει συμπεριληφθεί στο σχέδιο της Θείας Προνοιάς Του, παρά τις μύριες όσες επικλήσεις, προσευχές και παρακλήσεις μας, μπορεί να αλλάξει! Συνεπώς, αναλογιζόμενοι όλα τα παραπάνω συμπεραίνουμε πως ούτε και ο Ίδιος έχει τη δυνατότητα πλέον να αλλάξει το οτιδήποτε, ή να διαμορφώσει ένα μέλλον διαφορετικό από το προκαθορισμένο!
Τα παραπάνω λεχθέντα αφορούν την αντιφατικότητα του Ιουδαιο- Χριστιανικού δόγματος ως προς τα μελλούμενα και δεν έχουν καμία σχέση με την Ελληνική Κοσμοαντίληψη!
;Πόλεμος εναντίον της Ελληνοθοδοξίας τη στιγμή που ο Χριστός μας είπε>> Ουκ ένι Ελλην ουκ ένι Ιουδαίος, άνδρας, γυναίκα, λευκός μαύρος<< με λίγα λόγια μίλησε για την ισότητα μεταξύ των ανθρώπων και αυτά για κάποιους θεωρούνται δογματικά. Απόψεις και θεωρίες όπως οι προηγούμενες οδηγούν στο μίσος και την αντιπαράθεση., Το μέλλον λοιπόν του μέλλοντος εν τω μέλλοντι είναι μέσα στην Ελληνορθοδοξία η οποία καμμία σχέση δεν έχει με τον Ιουδαϊσμό όπως πονηρά συνδέουν οι αρνητές της Ελληνορθόδοξης πίστεως. Καλό χειμώνα μακρυά από κορώνες, πληθωρισμούς, Ερντογάνηδες, και >>πολέμους<< μεταξύ μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή