ΕΑΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ Ο κ. ΣΙΑΦΑΚΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΝΑ ΜΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ. https://www.korinas.academy/post/vacc1-1
Αντι απαντήσεως στον κ Σιαφάκα παραθέτω απόσπασμα απο την εξαιρετική επιστολή του Ψυχολόγου π. Στυλιανού Καρπαθίου προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας μας περί του εμβολιασμού, του υποχρεωτικού χαρακτήρα του και θέματα σχετικά με τον κορωνοϊό.... Διαβαστε την ολοκληρη ΕΔΩ https://koukfamily.blogspot.com/2021/01/blog-post_274.html
Βασική ιατρική αρχή, πού διατύπωσε ο Ιπποκράτης είναι, ότι «(δεί) ασκέειν, περὶ τα νοσήματα, δύο, ὠφελέειν, ἢ μὴ βλάπτειν[xv]». Δηλαδή, για να ασκήσει ο ιατρός την θεραπευτική του τέχνη απέναντι στα νοσήματα, πρέπει να έχει υπ’ όψη του δύο πράγματα: ή να ωφελήσει ή τουλάχιστον να μη βλάψει.
Ποια είναι η πραγματικότητα με την διαχείριση του sars-cov-2 και ιδιαιτέρως με την καταβαλλόμενη προσπάθεια υποχρεωτικής επιβολής του εμβολίου;
– Ασάφεια στις ιατρικές οδηγίες, από την αρχή της εμφάνισης της ιώσεως sars-cov-2 – Αντιφατικές δηλώσεις των ίδιων των μελών της επιτροπής, πού συνέστησε η Πολιτεία. – Έλλειψη δημοσίου διαλόγου. Ατολμία των μελών της κρατικής Επιτροπής να αντιπαραταχθούν επιστημονικά και να διαφωτίσουν τον λαό, σε δημόσιο διάλογο, με ομολόγους συναδέλφους τους, οι οποίοι προτείνουν διαφορετικές στρατηγικές από τις εφαρμοσθείσες μέχρι σήμερα. Με τον τρόπο αυτό βρισκόμαστε μπροστά σ’ ένα διχασμό του ιατρικού κόσμου, ως προς την διαχείριση της ιώσεως, πού αν μη τι άλλο, αποκαλύπτει στοιχειώδες δημοκρατικό έλλειμα στην αναζήτηση της αλήθειας.
– Ανάπτυξη κατά την περίοδο αυτή, μιας εγωπαθούς συμπεριφοράς μερίδας κρατικών λοιμωξιολόγων και επιδημιολόγων, οι οποίοι «θόλωσαν» από την δημοσιότητα και άρχισαν «να κουνούν το δάκτυλο στον ελληνικό λαό.» Ξέχασαν μέσα στη σύγχυσή τους και το Σύνταγμα και τις διακηρυκτικές ιατρικές αρχές, όπως αυτές καταγράφονται επιμελώς, στον κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας[xvi].
– Επιμελής και ανίερη προσβολή και κατασυκοφάντηση, των ιερών και οσίων της ορθοδόξου Χριστιανικής πίστεώς μας, πάνω στην οποία στήθηκε η ελευθερία του Γένους μας.
– Συμμαχία Πολιτείας και ένιων Ιεραρχών, κατά ενσυνειδήτων μελών της Εκκλησίας μας, αλλά και πλήθους ευσυνειδήτων Κληρικών, με την εκτόξευση χύδην χαρακτηρισμών εναντίον τους, ως «ψεκασμένων, συνωμοσιολόγων, αντιεμβολιαστών, ακραίων, εγωιστών» κλπ. στους οποίους μάλιστα αξίζει και «χαστούκι’’ (sic), για να συνέλθουν.
Εάν τα παραπάνω συνιστούν το μέτρο μιάς ορθολογικής εκτίμησης ενός προβλήματος, στην κοινωνική μας ζωή, αφ’ ενός μέν οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους, αφ’ ετέρου δε, η παραπάνω ιπποκρατική αποστροφή είναι αδύνατον να βρει τόπο για να σταθεί.
ΕΑΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ Ο κ. ΣΙΑΦΑΚΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΝΑ ΜΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.korinas.academy/post/vacc1-1
Αντι απαντήσεως στον κ Σιαφάκα παραθέτω απόσπασμα απο την εξαιρετική επιστολή του Ψυχολόγου π. Στυλιανού Καρπαθίου προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας μας περί του εμβολιασμού, του υποχρεωτικού χαρακτήρα του και θέματα σχετικά με τον κορωνοϊό....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβαστε την ολοκληρη ΕΔΩ
https://koukfamily.blogspot.com/2021/01/blog-post_274.html
Βασική ιατρική αρχή, πού διατύπωσε ο Ιπποκράτης είναι, ότι «(δεί) ασκέειν, περὶ τα νοσήματα, δύο, ὠφελέειν, ἢ μὴ βλάπτειν[xv]». Δηλαδή, για να ασκήσει ο ιατρός την θεραπευτική του τέχνη απέναντι στα νοσήματα, πρέπει να έχει υπ’ όψη του δύο πράγματα: ή να ωφελήσει ή τουλάχιστον να μη βλάψει.
Ποια είναι η πραγματικότητα με την διαχείριση του sars-cov-2 και ιδιαιτέρως με την καταβαλλόμενη προσπάθεια υποχρεωτικής επιβολής του εμβολίου;
– Ασάφεια στις ιατρικές οδηγίες, από την αρχή της εμφάνισης της ιώσεως sars-cov-2
– Αντιφατικές δηλώσεις των ίδιων των μελών της επιτροπής, πού συνέστησε η Πολιτεία.
– Έλλειψη δημοσίου διαλόγου. Ατολμία των μελών της κρατικής Επιτροπής να αντιπαραταχθούν επιστημονικά και να διαφωτίσουν τον λαό, σε δημόσιο διάλογο, με ομολόγους συναδέλφους τους, οι οποίοι προτείνουν διαφορετικές στρατηγικές από τις εφαρμοσθείσες μέχρι σήμερα. Με τον τρόπο αυτό βρισκόμαστε μπροστά σ’ ένα διχασμό του ιατρικού κόσμου, ως προς την διαχείριση της ιώσεως, πού αν μη τι άλλο, αποκαλύπτει στοιχειώδες δημοκρατικό έλλειμα στην αναζήτηση της αλήθειας.
– Ανάπτυξη κατά την περίοδο αυτή, μιας εγωπαθούς συμπεριφοράς μερίδας κρατικών λοιμωξιολόγων και επιδημιολόγων, οι οποίοι «θόλωσαν» από την δημοσιότητα και άρχισαν «να κουνούν το δάκτυλο στον ελληνικό λαό.» Ξέχασαν μέσα στη σύγχυσή τους και το Σύνταγμα και τις διακηρυκτικές ιατρικές αρχές, όπως αυτές καταγράφονται επιμελώς, στον κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας[xvi].
– Επιμελής και ανίερη προσβολή και κατασυκοφάντηση, των ιερών και οσίων της ορθοδόξου Χριστιανικής πίστεώς μας, πάνω στην οποία στήθηκε η ελευθερία του Γένους μας.
– Συμμαχία Πολιτείας και ένιων Ιεραρχών, κατά ενσυνειδήτων μελών της Εκκλησίας μας, αλλά και πλήθους ευσυνειδήτων Κληρικών, με την εκτόξευση χύδην χαρακτηρισμών εναντίον τους, ως «ψεκασμένων, συνωμοσιολόγων, αντιεμβολιαστών, ακραίων, εγωιστών» κλπ. στους οποίους μάλιστα αξίζει και «χαστούκι’’ (sic), για να συνέλθουν.
Εάν τα παραπάνω συνιστούν το μέτρο μιάς ορθολογικής εκτίμησης ενός προβλήματος, στην κοινωνική μας ζωή, αφ’ ενός μέν οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους, αφ’ ετέρου δε, η παραπάνω ιπποκρατική αποστροφή είναι αδύνατον να βρει τόπο για να σταθεί.