Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (5/9/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (5/9/2020)
    Και με ρωτάει ένας φίλος: «Καλά, Ανδρέα, γιατί κάθε μέρα μας βάζεις ιστορικά γεγονότα, που τα έβαλες και πέρσυ και πρόπερσυ την ίδια μέρα; Μάθημα κάνεις;». Από μια μεριά, λογική η ερώτηση, Από την άλλη όμως, και με βάση το γνωστό «Η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΗΤΗΡ ΜΑΘΗΣΕΩΣ», η επαναδημοσίευση αυτών των θεμάτων, έχει ένα και μοναδικό σκοπό: Να θυμίζει στους αναγνώστες μου πολλά γεγονότα, μερικά από τα οποία δεν πρέπει ποτέ να ξεχαστούν. Κυρίως Ελληνικά. Είναι η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ, την οποία δεν πρέπει να ξεχνάμε. Τώρα, εάν κάποιους δεν τους ενδιαφέρουν, έ, δικό τους θέμα….
------------------------------------------
    Μου φαίνεται πολύ «κουφό» να έχει αφαιρεθεί η Ελληνική Σημαία από το κτίριο της Προεδρίας της Δημοκρατίας. Μάλλον πρόκειται για κάποιο λάθος. Το κτίριο που στεγάζεται η Προεδρία, είναι ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΙΡΙΟ και σαν τέτοιο, βάσει νόμου, υποχρεωτικά υπάρχει αναπεπταμένη η Ελληνική Σημαία. Μάλιστα, αν δεν κάνω λάθος, δίπλα της «κότσαραν» και την σημαία της ΕΕ.
------------------------------------------
    Οι φράσεις που δεν πρέπει να λέμε όταν καυγαδίζουμε… Πολύ σωστά! Και δεν πρέπει να ξεχνάμε, πως τα λόγια και οι πέτρες ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΠΙΣΩ! Την ζημιά που είναι να κάνουν, ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ!  
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου