Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (3/9/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (3/9/2020)
    Δεν ξέρω εάν είναι αλήθεια, πολύ «χοντρό» μου φαίνεται να διέταξε ο Ερντογάνης τους στρατηγούς του να προκαλέσουν «θερμό επεισόδιο» με βύθιση πολεμικού πλοίου ή κατάρριψη αεροπλάνου. Εάν έγινε, πάλι καλά που κάποιοι εκεί πέρα έχουν την στοιχειώδη αντίληψη του κινδύνου. Συνήθως, η εφημερίδα που το έγραψε, δεν λέει «παραμύθια». Ας δοκιμάσει λοιπόν ο Ερντογάνης κάτι τέτοιο, και να δούμε μετά ΠΟΣΟ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ! Δεν το λέω εγώ, το λένε ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (πλήν… εξαιρέσεων!)
------------------------------------------
    Άντε, να αρχίσουν τα πρωταθλήματα, να δούμε και λίγη μπάλα! Τι «μπάλα» θα δούμε, έ,… θα δούμε! Αλήθεια, ποια είναι η Super League Interwetten; Μήπως εννοούν την Α΄ Εθνική Κατηγορία;
------------------------------------------
    Νόμιζα, πως τώρα πλέον η ευθυνοφοβία δεν πρέπεινα υπάρχει στους συναδέλφους μου, αξκούς εα. Γιατί, όπως και να το κάνουμε, το «ΜΑΛΙΣΤΑ, ΟΧΙ, ΔΙΑΤΑΞΤΕ» έπαψε πλέον να ισχύει. Δεν νοείται να παρακαλάς έναν αντιστράτηγο εα να γράψει και να εκφωνήσει μια επετειακή ομιλία, και να θέλεις να την φέρει για έλεγχο, μήπως γράφει και τίποτα που… δεν πρέπει. Η δε διάρκειά της, καθορίζεται χρονικά σε «περίπου χρόνο». Τι 15 λεπτά, τι 20. Ποια η διαφορά; Προφανώς, κάποιοι φοβήθηκαν πως θα… εκτεθούν από το κείμενο της ομιλίας. Έ, τότε, πολύ κακώς την ανάθεσαν. Έπρεπε να την γράψουν οι ίδιοι, για να είναι… σίγουροι! Δυστυχώς, με τέτοιες πρακτικές, πρόοδος δεν υπάρχει! Προς γνώσιν!
------------------------------------------
    Δεν θέλει μόνο την Ναυμαχία της Ναυπάκτου να εκδικηθεί ο Ερντογάνης. Θέλει και τα Δερβενάκια, την Άλωση της Τρίπολης, την Μάχη των Ιωαννίνων, την Μάχη των Γιαννιτσών, την Ναυμαχία της Λήμνου, και τόσα άλλα…. Έ, μάλλον θα μείνει με την επιθυμία.
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου