Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (2/9/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (2/9/2020)
    Τελικά, τα σχολεία ανοίγουν κανονικά, με μέτρα φυσικά, στις 14 Σεπτεμβρίου. Επόμενο ήταν, δεν μπορούσαν να μείνουν κλειστά. Όμως, με προβληματίζει το ότι μιλάμε για ΠΑΙΔΙΑ, τα οποία δεν συνειδητοποιούν τις καταστάσεις όπως οι ενήλικοι ( ποιοι ενήλικοι θα μου πείτε τωρα…) Φοβάμαι για τα εγγόνια μου, και για όλη την οικογένεια συνολικά. Ο Θεός να βάλει το χέρι του…
------------------------------------------
   ‘Εχουμε και τον Ταϋλανδό βασιλιά, να την περνάει «ζάχαρη» εδώ και μήνες στη Γερμανία, και όχι μόνο να έχει «στήσει» το χαρέμι του με 20 στρατιωτίνες, αλλά και να έχει την γυναίκα του σε… διπλανό κράτος! ( Ελβετία). Τόσο δεν την αντέχει, φαίνεται…. Και σαν να μην έφταναν αυτά, ενώ είχε βάλει φυλακή την «επίσημη ερωμένη» του εδώ και ένα χρόνο περίπου, γιατί δεν έδειχνε σεβασμό στην γυναίκα του, τώρα την αποφυλάκισε ( βασιλιάς είναι, ό τι θελει κάνει…) και την κουβάλησε και αυτή στη Γερμανία, για να του κάνει… παρέα! Άσε, οι τύποι είναι ανέκδοτο για εμάς… Τα είδα «όλα» το 1993 στο Γ΄ΣΣ, όπου είχε έρθει για επίσημη επίσκεψη.
------------------------------------------
    Ο Ερντογάνης, όσο δεν «του κόβουμε τον κώλο» πλησιάζει όλο και πιο κοντά στο Καστελλόριζο. Τώρα θα κάνει «έρευνες» με νέα navtex πιο κοντά. Είπαμε, πάει να ανέβει στο «κρεβάτι». Ίσως πρέπει να τον «βοηθήσουμε» να ανέβει, και μετά να φωνάξουμε τον Προκρούστη να εφαρμόσει τις… τεχνικές του!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου