Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/9/2020)

 

ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/9/2020)


http
://roykoymoykoy.blogspot.gr/

    Εάν σας φάνηκε διαφορετικός ο τρόπος αναρτήσεως στο μπλόκ, οφείλεται στην αλλαγή του τρόπου δημοσιεύσεων, με τον οποίο προσπαθώ να προσαρμοσθώ. Πάντα το παλιό «βολεύει» καλύτερα, όμως μπορεί το καινούριο να είναι καλύτερο. Χρειάζομαι λίγη εξάσκηση.

    Εντάξει, οι καυτερές πιπεριές μειώνουν τον κίνδυνο θανάτου κατά 13%, όμως μην το παρακάνουμε κιόλας, έτσι; Γιατί, υπάρχουν και δυσμενείς επιπτώσεις. Άλλωστε, πολλά πράγματα κάνουν καλό, όμως η υπερβολή πάντα βλάπτει.

    Το μάθατε και το καινούριο; Ο Ερντογάνης είπε πως ο πρώτος άνθρωπος που πήγε στη σελήνη, ήταν… τούρκος (!!!!!) το 1600 μ.χ. περίπου! Μου φαίνεται πως τους έχουν πάρει πλέον «στο ψιλό» και τους «δουλεύουν» σε κάθε ευκαιρία. Στο τέλος, θα μας πούν πως… έκτισαν και το Σινικό Τείχος!

    Υποπτεύομαι, πως η παραίτηση του Σάρατζ στη Λιβύη, θα είναι μια απαρχή εξελίξεων για κατάπαυση πυρός και κάποιου είδους συνενόηση. Μακάρι!

    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου