ΕΔΩ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
1.Τη δημιουργία λιμενοβραχίονα στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης εξετάζει η
«Εγνατία Οδός»
Πάντως εγώ, προχθές, πήγα μια χαρά με το ΜΕΤΡΟ στο
αεροδρόμιο! Τί τα θέλουμε και τα καραβάκια;;; Όταν έχει πολλές επιλογές,
μπερδεύεσαι!!! (Σχόλιο του Δήμου Λαμπρινάκη )
Απορώ,
σε ποιους νομίζουν ότι λένε αυτές τις αρλούμπες. Τεχνικά γίνεται, ( ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ
) αλλά θυμίζει τις εξαγγελίες της υποθαλάσσιας, του Μετρό ( πριν 25 χρόνια )
και άλλες υποσχέσεις εγκαινίων ΔΕΘ. Πάλι σε χαχόλους χειροκροτητές νομίζουν ότι
μιλούν ? Φτάνει
πιά !
ΤΑ ΝΕΑ
Το έστειλε ο Δημοσθένης Λαμπρινάκης
Την πρόβλεψη για δημιουργία
λιμενοβραχίονα στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης θα μελετήσει η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» στο πλαίσιο της αστικής θαλάσσιας συγκοινωνίας,
διερευνώντας έτσι το ενδεχόμενο θαλάσσιας σύνδεσης του αεροδρομίου με το κέντρο
της πόλης.Τα παραπάνω ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Γιώργος Τσαμασλής κατά τη διαδικασία έγκρισης από τη Μητροπολιτική Επιτροπή της νέας προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, των Δήμων Θεσσαλονίκης, Θερμαϊκού, Καλαμαριάς και της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» για την εκπόνηση των σχετικών μελετών που αφορούν τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία Θεσσαλονίκης.
Όπως τόνισε, η νέα προγραμματική σύμβαση λαμβάνει το πράσινο φως καθώς λύθηκαν με τη σχετική υπουργική απόφαση τα ζητήματα της χρηματοδότησης για την κατάρτιση της μελέτης.
«Η μόνιμη λειτουργία της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας είναι ένα μεγάλο έργο για τη Θεσσαλονίκη. Προχωρά η μελέτη που ανέλαβε η Εγνατία Οδός. Σε έναν χρόνο αναμένεται να συνταχθεί, ενώ τα έργα κατασκευής θα χρειαστούν άλλα δύο χρόνια. Η μελέτη αφορά προς το παρόν πέντε στάσεις, στην Πλατεία Ελευθερίας, το δημαρχείο, το Μέγαρο Μουσικής, την Καλαμαριά και τους Νέους Επιβάτες ενώ υπάρχει πρόβλεψη και για λιμενοβραχίονα στο αεροδρόμιο», σχολίασε.
Όπως μετέδωσε το ΑΠΕ, η εκπρόσωπος της Εγνατίας Οδού Α.Ε. Δέσποινα Καραρήγα, επεσήμανε ότι το θέμα της πρόβλεψης για λιμενοβραχίονα είναι μια δύσκολη υπόθεση ωστόσο γίνονται συζητήσεις με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Επιπλέον ανέφερε ότι εφόσον προκύψει ενδιαφέρον και από άλλους δήμους, στα όρια των οποίων ενδέχεται να υπάρξουν νέες στάσεις της θαλάσσιας συγκοινωνίας, θα εξεταστεί το ενδεχόμενο να συμπεριληφθούν στο φορέα εκμετάλλευσης του έργου.
Για τη χρηματοδότηση των κατασκευαστικών έργων, ο αντιπεριφερειάρχης είπε ότι θα αναζητηθούν δυνατότητες από το νέο ΕΣΠΑ, το Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης 2014-2020 και από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και εφόσον δεν βρεθεί λύση θα γίνει προσπάθεια εξασφάλισης ιδίων πόρων από τον προϋπολογισμό της Περιφέρειας. Ιδίων…..τί ?? Από πού ???? Το ανέκδοτο του ..έτους!
Σε ό,τι αφορά την πιλοτική εφαρμογή της θαλάσσιας συγκοινωνίας, γνωστοποίησε στη Μητροπολιτική Επιτροπή ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου συμφωνεί να δοθεί άδεια σε συγκεκριμένο πλοιοκτήτη, ο οποίος δεσμεύτηκε για την έναρξη των δρομολογίων τον ερχόμενο Απρίλιο.
«Θα λειτουργήσουν τρία πλοία, τα δρομολόγια θα γίνονται ανά ώρα με εισιτήριο 2 με 2,5 ευρώ και θα διαρκούν 35 λεπτά. Τα δρομολόγια θα γίνονται στην περίοδο Απριλίου– Σεπτεμβρίου και θα συνεχιστούν και τους υπόλοιπους μήνες, αν κριθεί συμφέρον το εγχείρημα από το κοινό και τα έσοδα (κάτι που προβλέπεται να είναι βιώσιμο καθώς υπολογίζεται να υπάρχουν 2000 επιβάτες της μέρα). Παράλληλα, βρίσκονται σε εξέλιξη συνομιλίες με τον ΟΑΣΘ για τη μεταφορά των επιβατών στο σημείο των στάσεων και τη χρήση ενιαίου εισιτηρίου», πρόσθεσε ο κ. Τσαμασλής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου