ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ
ΘΕΜΑΤΑ
Η ΕΛΒΟ,
θύμα της μνημονικής πολιτικής των ιθυνόντων, οι οποίοι στο όνομα της
αναδιάρθρωσης του δημοσίου την οδηγούν σε εκκαθάριση με προοπτική
κλεισίματος μετά από ολιγόμηνη μεθόδευση απαξίωσης της.
« Θέλουμε
να διοριστεί Διοίκηση και όχι εκκαθαριστής» φωνάζει το
σωματείο των 360 εργαζομένων οι οποίοι με πορείες και επιστολές προς την
κυβέρνηση ζητούν να της γνωστοποιηθεί η επόμενη ημέρα και το «γιατί:».
Αδυνατούν να κατανοήσουν γιατί μια εταιρεία
με ιστορία 42 ετών, νευραλγικής σημασίας για την κάλυψη των αναγκών των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας (προμηθεύει το 90% των τροχοφόρων και ερπυστριοφόρων
αναλαμβάνοντας τα ανταλλακτικά και τη γενικότερη συντήρηση τους)
αλλά και βιώσιμη με προοπτικές κερδοφορίας, οδηγείται στη σφαγή.
Κατά βάθος κατανοούν ότι καλύπτουν μεγάλο κομμάτι της πίτας το οποίο θέλουν να καρπωθούν ιδιώτες ανταγωνιστές αλλά και μεγάλη γερμανική εταιρία. «Το παράδοξο» λέει ο πρόεδρος του σωματείου Θοδ Αλιόγκας ‘’είναι ότι η εταιρία λειτουργούσε άψογα έως τον Αύγουστο οπότε και απομακρύνθηκε η Διοίκηση. Αυτό διαπιστώθηκε και στην αρχική Έκθεση των Συμβούλων, το 2012, για το μέλλον της ΕΛΒΟ η οποία ήταν θετική ενώ στη συνέχεια ζητήθηκε νέα, με τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου του 2013. ‘’
‘’Τώρα’’, συνεχίζει ο κ Αλιόγκας ‘’έχουμε σε εκκρεμότητα δύο παραγγελίες του Ελληνικού Στρατού για 77 φορτηγά μεταφοράς αρμάτων και ανταλλακτικά. Υπήρχε και μία παραγγελία για 309 φορτηγά από τις Ένοπλες Δυνάμεις της Κύπρου, κόστους 20 εκατ ευρώ, η οποία με υπαιτιότητα της κυβέρνησης ακυρώθηκε και σήμερα έχουμε στην εταιρία 11 φορτηγά ετοιμοπαράδοτα συν γερανούς και καρότσες τα οποία δεν μπορούμε να δώσουμε πουθενά».
Κατά βάθος κατανοούν ότι καλύπτουν μεγάλο κομμάτι της πίτας το οποίο θέλουν να καρπωθούν ιδιώτες ανταγωνιστές αλλά και μεγάλη γερμανική εταιρία. «Το παράδοξο» λέει ο πρόεδρος του σωματείου Θοδ Αλιόγκας ‘’είναι ότι η εταιρία λειτουργούσε άψογα έως τον Αύγουστο οπότε και απομακρύνθηκε η Διοίκηση. Αυτό διαπιστώθηκε και στην αρχική Έκθεση των Συμβούλων, το 2012, για το μέλλον της ΕΛΒΟ η οποία ήταν θετική ενώ στη συνέχεια ζητήθηκε νέα, με τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου του 2013. ‘’
‘’Τώρα’’, συνεχίζει ο κ Αλιόγκας ‘’έχουμε σε εκκρεμότητα δύο παραγγελίες του Ελληνικού Στρατού για 77 φορτηγά μεταφοράς αρμάτων και ανταλλακτικά. Υπήρχε και μία παραγγελία για 309 φορτηγά από τις Ένοπλες Δυνάμεις της Κύπρου, κόστους 20 εκατ ευρώ, η οποία με υπαιτιότητα της κυβέρνησης ακυρώθηκε και σήμερα έχουμε στην εταιρία 11 φορτηγά ετοιμοπαράδοτα συν γερανούς και καρότσες τα οποία δεν μπορούμε να δώσουμε πουθενά».
Ο πρόεδρος του σωματείου αναφέρεται
σε σειρά παραγγελιών που είχε δρομολογήσεις η εταιρία, έως τις αρχές Αυγούστου
όπως συμβάσεις με το υπουργείο Άμυνας του Ιράκ για
διάφορες παραλλαγές Hummer και άλλα
οχήματα , σε ορίζοντα τετραετίας κόστους άνω των 250εκ. ευρώ. ( Σημειώνεται ότι
η ΕΛΒΟ είναι η μοναδική εταιρεία παγκοσμίως που διαθέτει άδεια παραγωγής Hummer
από την αμερικανική AM General).
Με την Μποτσουάνα για αναβάθμιση 50 τεθωρακισμένων οχημάτων τύπου SK105, με τη Σαουδική Αραβία για την συναρμολόγηση 270 τεθωρακισμένων αρμάτων LEO2 και τη Λιβύη κ.α. Ωστόσο τονίζει ό,τι όλα αυτά σταμάτησαν όταν στα μέσα Αυγούστου η κυβέρνηση μετέθεσε τον διευθύνοντα σύμβουλο από την ΕΛΒΟ στην ΕΑΒ. Στη συνέχεια παραιτήθηκε το ΔΣ, η εταιρία έμεινε ακέφαλη και χωρίς χρηματοδότηση, ώστε να μπορέσει να υλοποιήσει τα προγράμματα από τα οποία πληρώνονται και οι εργαζόμενοι
Με την Μποτσουάνα για αναβάθμιση 50 τεθωρακισμένων οχημάτων τύπου SK105, με τη Σαουδική Αραβία για την συναρμολόγηση 270 τεθωρακισμένων αρμάτων LEO2 και τη Λιβύη κ.α. Ωστόσο τονίζει ό,τι όλα αυτά σταμάτησαν όταν στα μέσα Αυγούστου η κυβέρνηση μετέθεσε τον διευθύνοντα σύμβουλο από την ΕΛΒΟ στην ΕΑΒ. Στη συνέχεια παραιτήθηκε το ΔΣ, η εταιρία έμεινε ακέφαλη και χωρίς χρηματοδότηση, ώστε να μπορέσει να υλοποιήσει τα προγράμματα από τα οποία πληρώνονται και οι εργαζόμενοι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου