Κυριακή 28 Απριλίου 2024

Η Ανάσταση του Ιησού και οι Αμφισβητήσεις (2ο από 2 μέρη )

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ


 

6 σχόλια:

  1. Ἀγαπητὲ Κωνσταντῖνε,
    Καλὰ ὅλα αὐτά πλὴν ἀπορῶ διὰ τὰ λόγια τῆς ἐκκλησίας κατὰ τὴν βάπτησιν καὶ δὴ τὸν γάμον καὶ μετάστασιν. Εἰς τὸν γάμον λαμβάνομεν εὐχὴν ἀποκτήσεως ἀγαθῶν Ἀβραάμ καὶ Ἰσαάκ καὶ οὐχὶ ἀρετὰς Χρηστοῦ. Βεβαίως, ἀποφεύγεται ἡ μνεία εἰς τὰς μεθοδολογίας κτήσεως ἀγαθῶν ὑπὸ τῶν ἀνδρῶν τούτων, ἀναγραφομένων εἰς τὰ ἱερὰ βιβλία ἄνευ περιστροφῶν. Ἡ μετάστασις κυριαρχεῖται ὑπὸ εὐχῶν ἀναπαύσεως εἰς τὰς ἀγκάλας Ἀβραὰμ καὶ οὐχὶ τοῦ πατρός, ὅν οὐδεὶς πὸποτε ἑόρακεν, ὡς ὁ Ζεὺς ἐτίνισεν εἰς ωτην Σεμέλην, ἀπαιτήσασαν ἐμφάνισιν ἐραστοῦ ὑπὸ τὴν πραγματικὴν μορφήν, θέλημα ὁδηγήσαν εἰς τὸν θάνατον τῆς ἀμφισβητούσης τὴν ἑόρασιν τοῦ πατρὸς θεῶν τεκαὶ ἀνθρώπων.
    Ἐὰν ὁ χριστινισμὸς ἔχει 2,2 δισ ὀπαδῶν, ὁ Ἀβρααμισμὸς ἐχει τὸ ἄθροισμα ἑβραίων, χριστιανῶν καὶ μουσουλμάνων διὸτι ἅπαντες ἀναφέρονται εἰς αὐτόν.
    Εἰς τὸ μουσεῖον Τοπ Καπὶ ἐν Κωνσταντινουπόλει, περίοπτον θέσιν ἔχει τὸ σκέπαστρον κεφαλῆς Ἀβραάμ καὶ ἡ μαγικὴ ῥάβδος Μωυσέως δι' ἧς διεῤῥάγησαν τὰ ὕδατα πρὸς διέλευσιν τῶν ἑβραίων.
    Τἐλος, διερωτῶμαι ἐὰν ἐμεῖς τουλάχιστον οἱ Ἕλληνες ἔχομεν ποτὲ διδαχθεῖ ἤ ἀφ' ἑαυτοῖς ἑρευνήσει τὰς ἀναφερομένας ἐν μυθολογίᾳ ἀναστἀσεις.
    Καλὴν Ἀνάστασιν, ἐπιλαμβανομένην πάντοτε τὴν αὐτὴν χρονικὴν περίοδον, ὅτε ἡ θεὰ Δήμητρα, ἀπελευθερώσασα τὰς δυνάμεις, ἅμα τῇ ἐπισυροφῇ Περσεφόνης καὶ ἀρχεται ἡ ἀναζοωγόνησις τῆς τροφοῦ φύσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κων-νος Παπανικολάου28 Απριλίου 2024 στις 8:49 μ.μ.

      Αν και δεν απαντώ σε όσους εκθέτουν την γνώμη τους ή επιθυμούν να παρουσιάσουν τις προσωπικές τους τάσεις, κλίσεις και αποκλίσεις (εσύ διαλέγεις) σε δημόσιο διάλογο και το κάνουν ανωνύμως, εν τούτοις και μη φειδόμενος χρόνου, ξεκαθαρίζω ότι το κείμενο που αναρτήθηκε με αυτό που εσύ σχολίασες, έχουν μεταξύ τους μια "μικρή" απόσταση για να μην χρησιμοποιήσω το λαϊκό και "χυδαίο" άρες- μαρες κουκουνάρες.

      Όσο για τον "Αβρααμισμό", μάλλον θα πρέπει να προσφύγεις σε επιστήμονες της Θεολογίας τόσο στον Ακαδημαϊκό χώρο όσο και στον Εκκλησιαστικό.

      Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τί ζόρι τραβάς με τις αμφισβητήσεις περί της Αναστάσεως του Χριστού μια και που από τον σχολιασμό σου καταφαίνεται η πίστη σου στο Δωδεκάθεο. Και φυσικά, ουδεμία διάθεση προσβολής από μέρους σου, έστω και πλαγίας, διαισθάνομαι.

      Κ.Π.

      Λοιπόν, τις αγορεύειν βούλεται;
      Κ.Π.

      Διαγραφή
  2. Αγαπητέ φίλε ,οι χριστιανοί στην άνασταση και με στερεον βαθρον μόνον αυτή ανέρχονται στα ύψη του της Χαρίτος του Κυρίου .Φιλομαθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ου φόβου Κωνσταντίνε,επεί βέβηλος βεβήλω κεκτηται και δόλον πλησίον προσαγη έτοιμος.Ημεις εν αλήθεια και αγάπη οδεύομε…Εύγε σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ^Σχολιον τρίτον Φιλομαθος προσέγραψε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βαγγέλης Τσιομητας12 Μαΐου 2024 στις 11:53 μ.μ.

    Φιλτατε συμμαθητα Κώστα .Σήμερα κατάφερα να ανάγνωσω τη σχετικη (σε δύο μέρη ) με την ανάσταση του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού ,αναρτηση σου .Οφείλω να παραδεχτώ ότι εξεπλάγην ευχάριστα με το περιεχόμενο .Η ενασχόληση σου με το θέμα αυτό σε τιμά ,όπως και την εκτίμηση μου προς το πρόσωπο σου .Είναι ένα θέμα που μας αφορά όλους τους ονομαζόμενος χριστιανούς .Η αλήθεια όμως του ανασταντος Χριστού είναι αδιαμφισβήτητος εσαεί ,όσον και αν πολλοί νεόκοποι που παρουσιάζονται ως άθεοι σήμερα προσπαθούν να τον αποδομησουν .Ο Πιλάτος είναι ιστορικό πρόσωπο που υπήρξε ,όπως και η δική του Χριστού είναι καταγεγραμμένη (υπάρχει σχετικό έγγραφο ,το έχω στο αρχείο μου θα το βρω και θα το αναρτήσω ).Από εκεί και μετά ισχύουν τα όσα αναφέρεις για τις κατά καιρούς αμφισβητήσεις ,που όλες έπεφταν στο κενό .Σήμερα Κυριακή του Θωμά στο ευαγγέλιο ο Χριστός ανέφερε μετά την ψηλαφιση του Θωμά :Πίστεψες επειδή με είδες και έβαλες τον δάκτυλο σου επί τον τύπον τον ηλον.Μακαριοι οι μη ειδοτες και πιστευσαντες.Εμεις νομίζω ότι ανηκομεν στους μη ειδοτεςπου πιστεύουν . .Συγχαρητήρια για την εμπεριστατωμένη ανάρτηση σου ,όπως άλλωστε είναι όλες οι αναρτήσεις σου .Χριστός Ανέστη χρόνια πολλά και ευλογημένα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή