Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ 2670 (30/10/17)



ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ 2670 (30/10/17)
Τα σχόλια με μπλέ γράμματα και σιέλ υπογραμμιση, όπου και αν υπάρχουν, είναι δικά μου.
Η «ΕΝΔΕΚΑΔΑ» ( + ) ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (30/10/2017)



ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (30/10/2017)
Ανδρέας
    Σήμερα, στο «ΣΙΝΕ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», έβαλα μια κλασσική ταινία γουέστερν, την « Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ» με τον Μάρλον Μπράντο. Όποιος έχει χρόνο, αξίζει να την δεί.
--------------------------------------------
    Μήπως ξέχασε κανείς να γυρίσει το ρολόϊ του στην ΚΑΝΟΝΙΚΗ ώρα; Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να μην πάει αργά στη δουλειά του. Ποια δουλειά του;, Έ, αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα…..
--------------------------------------------
    Μπαίνει ο Νοέμβριος σε δυό μέρες. Καιρός να αρχίζουμε να βγάζουμε τα Χριστουγεννιάτικα στολίδια, έτσι, για να νοιώσουμε λίγο καλύτερα! Άλλωστε, αυτό δεν γίνεται κάθε χρόνο;
--------------------------------------------
    Και να κατεβάσουμε χαμηλά τα χειμωνιάτικα ρούχα! Άς το παρουμε απόφαση, ο χειμώνας πλησιάζει ( και μαζί του οι φορτωμένοι λόγω καιρού λογαριασμοί σε πετρέλαιο, ΔΕΗ, Αέριο κτλ )
--------------------------------------------
    Ανεξάρτητα από όλα, η παραλία μας είναι ιδανική για βόλτα. Κάνει και καλό το περπάτημα σε όλους!
--------------------------------------------
    Ήρθε και η ώρα να μαζέψουμε τις σημαίες από τα μπαλκόνια μας. Εσύ δεν την έβαλες; Ζώον!

Ο «FOOD BLOGGER» ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ



Ο «FOOD BLOGGER» ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ
Ανδρέας
    Αναρωτιέμαι, τι περισσότερο ξέρουν όλοι αυτοί που μας προτείνουν διάφορα μέρη όπου μπορούμε να φάμε καλά και τα λεφτά μας να πιάσουν τόπο. Τόπο στην κοιλιά μας; Έστω! Δεν ξέρω, κατά πόσο έχουν πάει  σε αυτά που προτείνουν…
    Από σήμερα, εγκαινιάζω μια νεα ενότητα, στις «Γαστριμαργικές ατασθαλίες», όπου θα σας προτείνω μέρη στα οποία πήγα, και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος, τόσο από την ποιότητα, όσο και από τις τιμές που βρήκα.
    Η πρότασή μου για σήμερα, είναι η εξής:
«Τρείς κι’ εξήντα» ( Μεζεδοπωλείο)
Μικράς Ασίας 5-7, Τούμπα Θεσσαλονίκης, τηλ. 2310 935050
    Σε μια γωνιά της οδού Μικράς Ασίας, κοντά στο γήπεδο του ΠΑΟΚ, βρέθηκα προχτές το μεσημέρι, για να γιορτάσω την Εθνική μας Επέτειο. Μου είχαν πεί για αυτό το μαγαζί, και είπα να το δοκιμάσω
    Από την αρχή με εντυπωσίασε η προθυμία και ευγένεια του προσωπικού, καθώς και η ταχύτητα ανταποκρίσεως στις παραγγελίες. Όλα, παρασκευάζονται όταν τα παραγγείλεις, και ο «σέφ» πρέπει να είναι μεγάλος μάστορας! Το μαγαζί φημίζεται κυρίως για τους ψαρομεζέδες του γενικά, και αξίζει να δοκιμάσει κάποιος το καταπληκτικό κριθαρότο με ΦΡΕΣΚΕΣ γαρίδες, το αντίστοιχο ριζότο, τα «βουτηχτά» μύδια, τον μπακαλιάρο με σκορδαλιά , την γαριδομακαρονάδα και χίλια δυό ακόμα πράγματα, έξοχα σερβιρισμένα και σε χορταστικές μερίδες. Στο τέλος, υπάρχει πάντα η προσφορά γλυκού, έτσι για «καπάκι».
    Μαζί με το ποτό, η τιμή σε κάθε άτομο δεν είναι μεγαλύτερη από 12 – 15 ευρώ.

Το θωρηκτό “Αβέρωφ” ρίχνει άγκυρα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης μέχρι τις 21 Νοεμβρίου



Το θωρηκτό “Αβέρωφ” ρίχνει άγκυρα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης μέχρι τις 21 Νοεμβρίου
    Το θωρηκτό Γ.ΑΒΕΡΩΦ θα παραμείνει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης τουλάχιστον μέχρι τις 21 Νοεμβρίου, “Ημέρα της Παναγίας που γιορτάζουν οι Ένοπλες Δυνάμεις μας”, ανακοίνωσε ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας Πάνος Καμμένοςπροκειμένου να ικανοποιήσουμε όλα τα αιτήματα των σχολείων και των πολιτών” όπως χαρακτηριστικά είπε.΄
    Ο κ. Καμμένος ευχαρίστησε τους πολίτες “για την πραγματικά αμέριστη αγάπη και το ενδιαφέρον που έδειξαν για το πλοίο της απελευθέρωσης, τη ναυαρχίδα του ελληνικού Στόλου, που δεν υπέστειλε ποτέ την ελληνική σημαία».