Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (21/1/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (21/1/2020)
    Αυτός ο ΟΑΣΘ, τελικά, είναι μια ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης! Όλο και κάτι από όσα κάνει, μας εκπλήσσει! Το θέμα μας όμως, είναι πως πάντα μας εκπλήσσει δυσάρεστα. Εχθές, είπα να κάνω το καθημερινό μου «οδοιπορικό» παίρνοντας το λεωφορείο από το σπίτι μου (Παπάφειο) μεχρι τα Κωνσταντινουπολίτικα, και να γυρίσω με τα πόδια. Περίμενα στη στάση 10 – 15 λεπτά, τίποτα! Άλλαξα πρόγραμμα, και ξεκίνησα με τα πόδια μέχρι την Αριστοτέλους, και από εκεί να πάρω λεωφορείο. Από περιέργεια, πρόσεχα πότε θα περάσει λεωφορείο «14» ( Άνω Τούμπα). Έ, λοιπόν, έφτασα στο Σιντριβάνι, και τότε φάνηκε το λεωφορείο! Και από ότι είδα, «τίγκα»! Όταν ολοκλήρωσα το «οδοιπορικό» μου και γύρισα σπίτι ( με λεωφορείο, κρεμασμένος από την πόρτα…) έκανα εκτίμηση των χρόνων, και διαπίστωσα πως καλύτερα είναι να πηγαίνεις με τα πόδια, παρά με τον ΟΑΣΘ. Με τα πόδια πάς σε 20 λεπτά, με τον ΟΑΣΘ σε 30! Και γλυτώνεις και τα 50 λεπτά ( «φοιτητικό»….). Όμως, υπάρχει και η καλή άποψη. Επειδή το περπάτημα κάνει καλό, ο ΟΑΣΘ φροντίζει για την υγεία μας!
------------------------------------------
    Δεν ξέρω εάν στείλουμε δυνάμεις του Ε.Σ στην Λιβύη ( πράγμα που απεύχομαι ) πότε, πόσες και τι είδους, όμως με δεδομένη την οικονομική κατάσταση, θα υπάρξουν αρκετοί εθελοντές, αφού η αποζημίωση είναι σημαντική, και επι πλέον θα βρεθούν σε περιβάλλον ανάλογο με του Λώρενς της Αραβίας…. Λίγο είναι;
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου