Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (18/7/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (18/7/2019)
    Πάει κάποιος στο Μαξίμου, χτυπάει την πόρτα, και όταν του ανοίγουν, λέει:
-Θέλω να δώ τον κύριο Τσίπρα.
Αυτός που του άνοιξε, του απαντά:
-ο κύριος Τσίπρας, δεν είναι πιά εδώ.
Αυτός που τον ζήτησε, φέυγει….
Την επόμενη μέρα, ξαναπηγαίνει στο Μαξίμου, χτυπάει την πόρτα, του ανοίγουν, και λέει:
-Θέλω να δώ τον κύριο Τσίπρα.
Του απαντάει αυτός που άνοιξε:
-Μα σας είπα, κύριέ μου, πως ο κύριος Τσίπρας δεν είναι πιά εδώ. Γιατί ξαναήρθατε;
Και του απαντά ο άλλος:
-Το ξέρω πως δεν είναι πιά εδώ, αλλά μου αρέσει να το ακούω!  
------------------------------------------------
    Με όλα αυτά που ακούγουνται για κατσαρίδες στα υπουργεία, για «μπάφους» και τσιγαρίλα, άσχετα εάν αληθεύουν ή όχι, μόνον ένας τρόπος υπάρχει για να είναι σίγουροι. ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ ΓΕΝΙΚΩΣ ΠΑΝΤΟΥ! Και για τις κατσαρίδες, και γενικώς… για όλα!
------------------------------------------------
    Σιγά να μην δικαιωθεί ο ΗΡΑΚΛΗΣ… Αφού όλα ήταν σκηνοθετημένα τότε, και η σκηνοθεσία ισχύει ακόμα…. Είπαμε, δεν ενδιαφέρει ο ΗΡΑΚΛΗΣ, αλλά η περιουσία του, τόσο οι Χορτατζήδες, όσο και η Μίκρα. Για την τελευταία, ρωτήστε καλύτερα τον εκπρόσωπο της Ρωσικής Μαφίας στη Θεσσαλονίκη.
------------------------------------------------
    Δεν το κατάλαβα αυτό… Έχει δικαίωμα ο Διευθυντής Νοσοκομείου να μην υπογράφει για να πληρωθούν το μισθό τους οι εργαζόμενοι στο Νοσοκομείο; Εάν είναι έτσι τα πράγματα και έχει δίκιο η ΠΟΕΔΗΝ, απορώ πώς δεν τον έχουν πετάξει από κανένα παράθυρο. Πέραν κομματικών ταυτοτήτων.
------------------------------------------------
    Πολύ αμφιλεγόμενος ο νέος Γ.Γ.Αθλητισμού…. Το ότι ήταν αθλητής του πόλο με άπειρες συμμετοχές στην Εθνική και διακρίσεις, δεν μου λέει τίποτα. Τα…. «φτερουγίσματά» του όμως, μου λένε πολλά!
Συμβούλιο της Επικρατείας προς δημοσίους υπαλλήλους: « 13ος μισθός, έ; ΝΑ! 14ος μισθός, έ; ΝΑ!» (συνοδευόμενο από την «γνωστή» κατακόρυφη χειρονομία…)
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου