Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΥΘΟΙ 259. Ο πληγωμένος λύκος και το πρόβατο.



ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΥΘΟΙ
 ΑΙΣΩΠΟΥ ΜΥΘΟΙ 259. Ο πληγωμένος λύκος και το πρόβατο.
    Έναν λύκο τον είχαν δαγκάσει σκυλιά και ήταν σε κακή κατάσταση, και δέν μπορούσε να κυνηγήσει ζώα για να φάει. Τότε είδε ένα πρόβατο και του λέει:
 «Καλό μου πρόβατο, δέν σου ζητώ τίποτε παραπάνω, μόνο λίγο νερό να μου φέρεις απο το ποτάμι, γιατί, το βλέπεις, είμαι σε κακή κατάσταση. Κάνε αυτήν τη μικρή καλοσύνη σε ένα ζώο που υποφέρει και έχει ανάγκη! Το λένε άλλωστε και οι ιερείς: «σε κανέναν μήν αρνηθείς να δώσεις νερό ή φωτιά». Μόνο λίγο νερό σου ζητώ.Όσο για την τροφή μου, μή σε νοιάζει, θα φροντίσω μόνος μου».
    Το πρόβατο αποκρίθηκε:
 «Το ξέρω που για την τροφή σου θα φροντίσεις μόνος σου! Άν σου φέρω νερό, θα γίνω εγώ τροφή σου!».
    Έτσι είπε το πρόβατο και δέν έφερε νερό στον λύκο ούτε τον πλησίασε.
    Ένα απο τα πολλά κόλπα του εχθρού είναι και η ζητιανιά με τις πολλές τεχνικές της..
Ελεύθερη απόδοση. Ανδρέας Μελεζιάδης
***************************************************************
Λύκος τετρωμένος καὶ πρόβατον
    Λύκος ὑπὸ κυνῶν δηχθεὶς καὶ κακῶς διατεθεὶς ἐβέβλητο τροφὴν ἑαυτῷ περιποιεῖσθαι μὴ δυνάμενος· καὶ δὴ θεασάμενος πρόβατον, τούτου ἐδεήθη ποτὸν αὐτῷ ὀρέξαι ἐκ τοῦ παραῤῥέοντος ποταμοῦ·
«Ἐὰν γὰρ σύ μοι ποτὸν δῷς, ἐγὼ τὴν τροφὴν ἐμαυτῷ εὑρήσω».
    Τὸ δὲ ὑποτυχὸν ἔφη·
«Ἐὰν ποτόν σοι ἐπιδώσω ἐγώ, σὺ καὶ τροφῇ μοι χρήσῃ»...
Ο ΜΥΘΟΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΟΤΙ…
Πρὸς ἄνδρα κακοῦργον δι᾿ ὑποκρίσεως ἐνεδρεύοντα ὁ λόγος εὔκαιρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου