Κυριακή 9 Ιουνίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (9/6/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (9/6/2019)
    Ευχαριστώ πάρα πολύ, όλους τους φίλους που μου έστειλαν ευχές για τα γενέθλιά μου. Ήταν τόσο πολλοί, που δεν μπορούσα να ευχαριστήσω τον καθένα ξεχωριστά στο facebook, με το οποίο, όπως ξέρετε, δεν έχω και τις καλύτερες σχέσεις. Κάποτε, τα γενέθλια τα γιορτάζαμε με χαρές και πανηγύρια. Τώρα, απλώς νοσταλγούμε  κάποιες παληές χρονιές και κάποιες ευχάριστες καταστάσεις….
------------------------------------------------
    Τελικά, τους παραδέχομαι τους ΣΥΡΙΖΑίους. Κάνουν την «νόμιμη λαδιά» ( μετατάξεις), τους πιάνουνε «στα πράσα», πέφτουν να τους φάνε ακόμα και οι δικοί τους,  και μετά από όλα αυτά, σαν να μην τρέχει τίποτα, επιτίθενται εναντίον πάντων, γιατί δεν τους άφησαν να κάνουν… «νομιμότητες»! Σαν να μην τρέχει τίποτα! Άξιοι, άξιοι…
------------------------------------------------
    Καλά, εντάξει, οι Ιταλοί εχτές μας έβαζαν και 6 γκόλ για πλάκα, εάν ήθελαν….. Ας ψάξουν να βρούν τι φταίει, εκτός από την διαφορά κλάσεως των ομάδων….
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου