Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (6/6/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (6/6/2019)
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στους συμμαθητές μου απο το 1ο Δημοτικό Σχολείο Νεαπόλεως, ΙΩΑΝΝΑ ΣΑΜΑΡΑ και ΘΕΟΔΩΡΟ ΠΟΛΥΜΕΡΗ, όπου και να βρίσκονται...
---------------------------------------------
    Παιδιά, εάν θέλετε να «@@@@@» την γυναίκα σας ( ή κάποια, τέλος πάντων…) , αλλάξτε μια λάμπα στο πολύφωτο, και βάλτε την να το βλέπει.Το βίδωμα ( ή το ξεβίδωμα;;;;) είναι… αφροδισιακό! Εξασφαλισμένη επιτυχία, σύμφωνα με την γνώμη κάποιας «ειδικού» !
------------------------------------------------
    Επειδή προκηρύχθηκαν εκλογές, δεν σημαίνει πως το κράτος έπαψε να λειτουργεί. Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει πως πρέπει να προλάβουν να κάνουν όσα δεν έκαναν. Είχαν 4 χρόνια …. Τώρα, είναι περίοδος που δεν γίνεται να λαμβάνονται αποφάσεις μακροπρόθεσμες. Η τρέχουσα δουλειά να γίνεται, είναι αρκετό!
------------------------------------------------
   «Νεκρή» αθλητικά αυτή η περίοδος, οπότε όλα τα αθλητικά ΜΜΕ ασχολούνται με τους Μέσι, Ρονάλντο, Κέιν κτλ ( ή περίπου αυτούς…) και σε ποια ελλήνική ομάδα θα έρθουν. Οι περισσότεροι δεν έχουν ιδέα, και μερικοί, εάν έρθουν, θα φύγουν νύχτα!
------------------------------------------------
    Σας είπα, το πρωί «δεν μου περνούν κι πολλά πράγματα από το μυαλό»…. Άσε να ανέβει ο ήλιος, να τελειώσουμε και τον καφέ…..
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου