Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019

ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΜΑΝΤΑΤΑ


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  
ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΜΑΝΤΑΤΑ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης 
Παράξενα ήταν τα μαντάτα
Πέρασαν χθες και μου τά ‘πανε σταράτα
Συντροφιά σε είδαν με ένα τύπο στο μπαράκι
Πες μου την αλήθεια να μου φύγει το μεράκι.

Δεν μ΄ έχεις συνηθίσει σε τέτοια κόλπα
Δεν θα ανεχθώ τις μπαμπεσιές σου νομίζω στο ‘πα
Η φλόγα της αγάπης μας έγινε στάχτη τώρα
Αναμνήσεις μιας ζωής θα κουβαλώ στην ανηφόρα

Ήτανε τελικά αλήθεια, που σε είδανε με άλλον
Της αγάπης το κρασί πικρό ήτανε μάλλον
Νιώθω νικημένος, μαραζώνει η καρδιά μου
Το όλο μου είναι σωριάζεται , βόλι στα σωθικά μου.

Παράξενα ήταν τα μαντάτα
Μου τά ’πανε οι φίλοι μου φορτσάτα
Συντροφιά σε είδανε με τον τύπο στο μπαράκι
πες μου την αλήθεια να μου φύγει το μεράκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου