Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΠΑΤΗ!


ΠΡΟΣΟΧΗ!   ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ  ΑΠΑΤΗ!
    Εχθές, πήρα δύο ε-μαιηλ «εκ μέρους» της Τράπεζας Πειραιώς, με την οποία συνεργάζομαι.
    Στο πρώτο ε-μαιηλ, μου ζητούσαν να μπώ σε ένα link για να ακυρώσω, εάν θέλω, μια πληρωμή 600 ευρώ που έκανα μέσω του «ΛΕΦΤΑ ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ» ( που δεν έχω κάνει… )
    Στο δεύτερο ε-μαιηλ, μου ζητούσαν πάλι να μπώ σε ένα link για να ενεργοποιηθεί το πρωτόκολλο ασφαλείας του λογαριασμού μου.
    Αυτά τα δύο ε-μαιηλ, μου φάνηκαν πολύ ύποπτα, και , αφού δεν μπήκα σε κανένα από τα προτεινόμενα link, τα αντέγραψα και πήγα στην τράπεζα, για να δώ τι γίνεται, με την βεβαιότητα πως πρόκειται για ΑΠΑΤΗ.
    Η τράπεζα, με διαβεβαίωσε πως ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΑ Ε-ΜΑΙΗΛ, ότι έχει συμβεί πολλές φορές στο παρελθόν, και ο αντικειμενικός σκοπός των ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ είναι να μπεί ο αποδέκτης στα link, και να απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις, δίνοντας διάφορους προσωπικούς κωδικούς. Αμέσως μετά, οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, έχουν πρόσβαση στον λογαριασμό και φυσικά, τον αδειάζουν!
   Εάν πάρετε τέτοιου είδους ε-μαιηλ, προς θεού, ΜΗΝ ΜΠΗΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ LINK που σας προτείνουν, και διαγράψτε αμέσως το ε-μαιηλ. Είναι ο μοναδικός τρόπος προστασίας.
    Υπόψη πως χρησιμοποιούν και άλλες τράπεζες. Μου έχουν έρθει παρόμοια ε-μαιηλ και από την Αλφα και την Εθνική, χωρίς να έχω καμία σχέση μαζί τους!
    Παρακάτω, σας βάζω τα δύο ε-μαιηλ που πήρα, προς αποφυγή δυσάρεστων και επώδυνων εκπλήξεων.
Ανδρέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου