Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Α.Σαλαγκούδη για την εκπομπή της στην ΕΡΤ: «Μόνο εγώ ήμουν ρουσφέτι; Όλοι οι άλλοι ήταν...»



Α.Σαλαγκούδη για την εκπομπή της στην ΕΡΤ: «Μόνο εγώ ήμουν ρουσφέτι; Όλοι οι άλλοι ήταν...»
Πάλι καλά που το παραδέχεται πως ήταν «ρουσφέτι». Γιατί κάποιες άλλες διατείνονται πως … «ανελίχθηκαν» με την … «αξία» τους οριζοντίως και όχι με ξένες πλάτες!
http://www.seleo.gr/
    «Ήταν μια άσχημη περίοδος στην ΕΡΤ γιατί δέχτηκα σκληρή κριτική πριν καν ξεκινήσω» είπε μεταξύ άλλων στην κάμερα του Πρωινού η Ανθή Σαλαγκούδη αναφερόμενη σε όλα όσα ακούστηκαν για την παρουσία της στην Δημόσια Τηλεόραση.
    «
Εκμεταλλεύτηκαν το όνομά μου λόγω του πατέρα μου και με στοχοποίησαν για τους δικούς τους πολιτικούς λόγους και παιχνίδια» συνέχισε η δημοσιογράφος, ενώ μάλιστα αναρωτήθηκε: «Εγώ ήμουν το μόνο ρουσφέτι στην ΕΡΤ; Όλοι οι άλλοι είχαν μπει με ΑΣΕΠ;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου