Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (15/7/2017)



ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (15/7/2017)
Ανδρέας
    Έμαθα ότι ο Σαββίδης κάνει νέο γήπεδο στον παοκ. Χωρίς αγωνιστικό χώρο, αλλά με γιγαντοθόνη! Θα παίζουν σε άλλο γήπεδο, χωρίς φιλάθλους ( φιλάθλους; Οπαδούς ήθελα να γράψω…) οι οποίοι θα πηγαίνουν στο νέο γήπεδο, με φτηνό εισιτήριο, και θα το βλέπουν στην οθόνη! Θα ισχύουν τα «διαρκείας» και θα επιτρέπονται οι πάσης φύσεως βωμολοχίες και βρωμολογίες, τα βεγγαλικά, οι φωτοβολίδες ευθείας βολής, τα πανώ ( κατά προτίμηση στα ρωσικά) και τα… καδρόνια!
---------------------------------------------------------------------------
    Επι τέλους! Η Εφορία μου έδωσε τα 100 ε που μου χρωστούσε από την περσινή δήλωση! Δεν μου τα έδωσε ακριβώς, απλά φέτος χρωστούσα εγώ περισσότερα, και με διακανονισμό αφαιρέθηκαν από το χρέος τα περσινά. Γρήγορη διαδικασία, σε 15 λεπτά ξεμπέρδεψα !
---------------------------------------------------------------------------
    Κάποιοι «φιγουρατζήδες» μεγαλούτσικοι ( -ηντα (+) ) πηγαίνουν στις πισίνες και κάνουν βουτιές από τον βατήρα, γιατί έτσι τους αρέσει, και καλά κάνουν. Να ξέρουν όμως, πως επειδή δεν είναι πλέον 25 χρονών, πρίν αρχίσουν τις βουτιές, να κάτσουν μέσα στην πισίνα 5-10 λεπτά, για εξισορρόπηση θερμοκρασιών.   Γιατί, αν τους έρθει απότομα, και έχουν και κάποιο πρόβλημα, κινδυνεύουν «να πάνε από καρδιά» ! Κατα τα άλλα, δικό τους πρόβλημα !
---------------------------------------------------------------------------
    «ΣΟΥΠΕΡΛΙΓΚ» είπαμε; Μήπως ταιριάζει καλύτερα «ΚΟΠΡΟΛΙΓΚ¨»;
---------------------------------------------------------------------------
    Θα ανοίξει το στρατιωτικό μέρος από τον «ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ» ; Άντε καλά…. Σιγά να μην ανοίξει. Γιατί τον κρύβουν τόσα χρόνια ;;;;;;;;;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου