Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ



ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Πάνω στο πεντάγραμμο τις νότες μου ζωγραφίζω
Μετρώ τους χρόνους, με μουσικά φτερά τις πλημμυρίζω
Σιγοτραγουδώ  τον σκοπό που ξεδιπλώνεται
από παλιό τσιγγάνικο βιολί  θέλω να συνοδεύεται.

Τραγούδι ρομαντικό ποθώ σαν του ήλιου το χάδι
Μα οι σταγόνες της βροχής απόψε το βράδυ
Σκότωσαν τις σκέψεις και δεν μπόρεσα να στιχουργήσω
Έχασα τους χρόνους μου, το ρίγος της καρδιάς να σταματήσω.

Λένε της νύχτας η βροχή θολώνει νου και καρδιά
Βράχηκαν οι στίχοι μου μόνες οι νότες κατρακυλούν
Το ρομάντζο με πρόδωσε σπασμένα τα βιολιά
Στη μπόρα της θολής βροχής οι νότες μου παραφωνούν.

Μέσα στη μπόρα έχασα τον ρυθμό μου και τον χρόνο
Σύννεφα περνούν φορτωμένα μια απελπισία με σκιάζει
Πολλά πλανώνται στο μυαλό μου δεν μπορώ να καταφέρω
Περιμένω να κοπάσει τον ρυθμό να επαναφέρω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου