Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

Κρατική χορηγία στην κόρη του Γιάννη Δραγασάκη.



Κρατική χορηγία στην κόρη του Γιάννη Δραγασάκη.
Μην «τσιμπάτε» με τα 2.000 και τα 7.000 ε.Το ποσό είναι 611.909,4 ευρώ!
Το έστειλε ο Δημοσθένης Λαμπρινακης
Όταν λέμε "λαμόγια" εννοούμε εγκληματίες!!!
Μήπως τους πληρώνει κάποιος, για να αποκαλύψουν το πραγματικό τους πρόσωπο;
Η χρηματοδότηση της κόρης Δραγασάκη και της κόρης Απ. Κακλαμάνη (Διορισμένη στην Προεδρία Δημοκρατίας)
Η κατάρρευση μιας ψεύτικης εικόνας, αυτής του "ηθικού πλεονεκτήματος" της Αριστεράς, ένα μεγάλο ψέμμα που το... φιλοτέχνησαν οι πιο σκληροί προπαγανδιστές που γνώρισε αυτός ο τόπος
    Ο πατέρας σε ατελείωτες συσκέψεις µε υπουργούς, κοµµατικά στελέχη, τεχνοκράτες και παραγωγικούς φορείς. Η ταλαντούχα κόρη µε την κλακέτα του σκηνοθέτη στα σκηνικά ταινιών µικρού µήκους.
    Η συγκεκριµένη αντίθεση συνδέει τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, Γιάννη ∆ραγασάκη, µε την κόρη του, Ρηνιώ ∆ραγασάκη. Στα 37 της έχει καταφέρει να στρέψει το ενδιαφέρον της κινηµατογραφικής κοινότητας στις πρωτότυπες και άξιας προσοχής ταινίες της, µε τη θερµή στήριξη του οικογενειακού της περιβάλλοντος και των κρατικών οργανισµών που ενισχύουν µε χρηµατοδοτήσεις τέτοιες προσπάθειες.
    Αυτό άλλωστε προκύπτει από την απόφαση του Ελληνικού Κέντρου Κινηµατογράφου, µε την υπογραφή της γενικής διευθύντριας Ηλέκτρας Βενάκη, τον Αύγουστο του 2016, µε την οποία εγκρίνονται κρατικές επιχορηγήσεις για επτά ταινίες µεγάλου µήκους, µεταξύ αυτών και «Η διπλανή µου» («Cosmic Candy»), που σκηνοθετεί (και γράφει το σενάριο µαζί µε την Κ. Κακλαµάνη) η θυγατέρα του αντιπροέδρου της κυβέρνησης.    Το ποσό της επιχορήγησης της ταινίας, που πραγµατεύεται την ιστορία µιας 30χρονης γυναίκας, η οποία «αγαπάει τη δουλειά της στο σούπερ µάρκετ, τα αθλητικά της παπούτσια, τα όνειρα µε τις διαγαλαξιακές καραµέλες και οτιδήποτε τη βοηθάει να αποφεύγει τις κρίσεις πανικού», όπως αναφέρεται στα κείµενα προβολής της, έφτασε τα 130.000 ευρώ.
    Το Ελληνικό Κέντρο Κινηµατογράφου τρέφει, όπως αποδεικνύεται, µεγάλη εκτίµηση στις δυνατότητες, την προοπτική και τα έργα της Ρηνιώς ∆ραγασάκη, αφού δεν είναι η πρώτη φορά που στέκεται στο πλευρό της µε τους πόρους και την υποστήριξή του, αν και τα προηγούµενα χρόνια οι σχετικές επιχορηγήσεις ήταν µικρότερες. Από το 2013, επί των ηµερών της συγκυβέρνησης Σαµαρά-Βενιζέλου, µέχρι σήµερα έχει στηρίξει οικονοµικά ουκ ολίγες φορές τα κινηµατογραφικά της έργα.
    Η τελευταία της ταινία, η οποία αξίζει να σηµειωθεί ότι είναι η πρώτη µεγάλου µήκους προσπάθειά της, δεν χρηµατοδοτεί ται µόνο στο τελικό στάδιο, αλλά και στα πρώιµα, πριν καν δηλαδή ολοκληρωθεί η συγγραφή του σεναρίου. Συγκεκριµένα, τον Οκτώβριο του 2014 προεγκρίθηκε η χρηµατοδότηση της συγκεκριµένης ταινίας µε το ποσό των 7.000 ευρώ για το στάδιο της συγγραφής σεναρίου.
    Μόλις δύο µήνες µετά, τον ∆εκέµβριο του 2014, το Ελληνικό Κέντρο Κινηµατογράφου αποφάσισε να αποκτήσει τα δικαιώµατα εκµετάλλευσης πέντε ταινιών µικρού µήκους, τις οποίες είχε «υποβοηθήσει», µε το ποσό των 5.000 ευρώ αναλαµβάνοντας την παραγωγή τους. Ανάµεσα σε αυτές ήταν και το «Προαύλιο» της Ρηνιώς ∆ραγασάκη, που έλαβε µέρος στο τµήµα Generation 14 Plus του ∆ιεθνούς Φεστιβάλ Κινηµατογράφου του Βερολίνου το 2014, µία συµµετοχή η οποία έκανε ακόµα πιο γνωστό το όνοµά της στον χώρο.
Πολιτικώς, την περίοδο εκείνη ο κ. ∆ραγασάκης εξαπέλυε µύδρους εναντίον της προηγούµενης κυβέρνησης στηλιτεύοντας τις σχέσεις της πολυεπίπεδης διαπλοκής της Ν.∆. και του ΠΑΣΟΚ µε τον κρατικό µηχανισµό.  Παρά ταύτα, αποδείχθηκε ότι υπήρξαν και εξαιρέσεις στο νοσηρό –κατά τον ΣΥΡΙΖΑ– ∆ηµόσιο. Μία εκ των οποίων το Ελληνικό Κέντρο Κινηµατογράφου, καθώς αποφάσισε την οικονοµική ενίσχυση ταινιών της κ. ∆ραγασάκη.
    Στο στάδιο της συγγραφής σεναρίου, η τελευταία ταινία της νεαρής σκηνοθέτιδος χρηµατοδοτήθηκε εκ νέου τον Μάιο του 2015 µε το ποσό των 2.000 ευρώ.  Το έργο της Ρηνιώς ∆ραγασάκη µάλιστα δεν επιχορηγείται αποκλειστικά από το Ελληνικό Κέντρο Κινηµατογρά φου, αλλά και από την κρατική τηλεόραση. Συγκεκριµένα, τον Μάιο του περασµένου έτους αποφασίστηκε, όπως είθισται, η χρηµατοδότηση µιας σειράς ελληνικών παραγωγών, ανάµεσα στις οποίες βρίσκεται και η ταινία της κόρης του αντιπροέδρου της κυβέρνησης.


1 σχόλιο:

  1. Καλά, όταν μιλάμε για γλέντι, μιλάμε για αληθινό και μεγάλο γλέντι. Έχει κανείς την εντύπωση ότι θα ντραπούν ή θα κάνουν πίσω; Βασίζονται, και δικαίως, στο ότι για μία-δύο μέρες, άντε μία βδομάδα το πολύ φωνάζουν, όσοι φωνάζουν, και μετά, ή ξεχνιούνται από μόνα τους, κατά την προσφιλή μας συνήθεια, ή μας ρίχνουν κάτι άλλο, και μας αποπροσανατολίζουν. Οπότε, όλα καλώς καμωμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή